@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Fridulf: Var så längesen jag var inloggad här, ville bara säga hej och att jag har saknat er! ♥ Det är lika mysigt som alltid här, haha! Omg inte sett dig på evigheter! Heeeej ♥ ♥ Åh, nej! Jag vet. :'( Men heeej! Kul att se dig igen! ♥ ♥
4 nov, 2021 21:44 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Hej jag har en liten tarot shop jag lägger tarot till and BLESS MY TAROT DECK, den literally visar så tydligt när jag börjar bli trött och borde ta en paus. Like nu så skulle jag börja min tredje reading på rad och innan jag ens började fick jag upp kortet four of smords som betyder vila, och när jag fortsatte ändå började korten bara inte makea sense.
www.kulturforeningennimbus.com 4 nov, 2021 21:54 |
|
Katla
Elev |
Frivolt Atira tack!!!!
Skrivet av scarhead: MATILDA!!! im crying in the club!! så fina ord ju :'-) blir HELT rörd. matilda & medea 4ever ♥ snälla lets meet up när du befinner dig i uppsala nån gång grattis Katla din jävla legend!! tycker om dig så mkt det är galet. bär på så mkt kunskap o passion o värme o talang. tycker det har varit så kul att få se dig utvecklas (kmr aldrig glömma puffsurrare faktiskt) o hoppas på att få fortsätta se det länge ♏︎ 4 nov, 2021 21:55 |
|
imok
Elev |
4 nov, 2021 22:15 |
|
Lazarus
Prefekt |
5 nov, 2021 01:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Lazarus: Självklart att precis när jag tänker att yes, nu får jag jaga troll ifred, så loggar Kintsugi in hahaha sorry, lär inte jaga mkt eller ens alls ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 nov, 2021 01:26 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Lazarus: Självklart att precis när jag tänker att yes, nu får jag jaga troll ifred, så loggar Kintsugi in hahaha sorry, lär inte jaga mkt eller ens alls Tackar! ♥ kommer ändå aldrig komma upp i 7000 troll, men uppskattar att jag får jaga lite också haha
5 nov, 2021 01:27 |
|
SweeneyTodd
Elev |
ABBAs nya album är allt jag önskat mig! Lever min dröm just nu!!!! AARHHHGH ♥ ♥
Spoiler: Tryck här för att visa!
5 nov, 2021 02:10 |
|
Cindy
Elev |
HEJ HALLÅ!! DU!! om du är intresserad och vill anteckna -
Jag skulle så gärna vilja få lite fler internetvänner!!! har inte varit aktiv här på cirka 5 år och har nu märkt att det inte är många av mina gamla som är kvar. ni får mer än gärna skicka en uggla till mig!! skriv av er om något dåligt som händer i erat liv, eller kanske något superbra!!! eller om ni har någon skev fråga kanske? snälla, jag skulle bli såååå glad. älskar alla mina irl-vänner såklart men behöver förnya vänskapsarkivet
5 nov, 2021 12:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av SweeneyTodd: ABBAs nya album är allt jag önskat mig! Lever min dröm just nu!!!! AARHHHGH ♥ ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! När släpps det?!!?! :O jag ska önska mig deras LP i julklapp 5 nov, 2021 12:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen