@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
3 mar, 2012 17:46 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som inte gillar Veronica Maggio? Stör mig så jäkla mycket på 'Jag kommer, jag kommer, jag är nästan dääär.'
Huvudvärk, här kommer jag! x_x "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 mar, 2012 17:46 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: hon har mycketmycket bättre än Jag kommer, hela refrängen är så uttjatad ugh.Bara jag som inte gillar Veronica Maggio? Stör mig så jäkla mycket på 'Jag kommer, jag kommer, jag är nästan dääär.' Huvudvärk, här kommer jag! x_x 3 mar, 2012 17:47 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Solkatten: Bara jag som inte gillar Veronica Maggio? Stör mig så jäkla mycket på 'Jag kommer, jag kommer, jag är nästan dääär.' Huvudvärk, här kommer jag! x_x åååh jag meed, Jag har tyckt den varit jobbig sen den kom, och sen gick den på radio hela sommaren D: D: 3 mar, 2012 17:47 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Solkatten: Bara jag som inte gillar Veronica Maggio? Stör mig så jäkla mycket på 'Jag kommer, jag kommer, jag är nästan dääär.' Huvudvärk, här kommer jag! x_x Wohoo, en som tycker som jag!
3 mar, 2012 17:49 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Solkatten: Bara jag som inte gillar Veronica Maggio? Stör mig så jäkla mycket på 'Jag kommer, jag kommer, jag är nästan dääär.' Huvudvärk, här kommer jag! x_x jag gillar inte heller Veronica Maggio, i vissa låtar hör man inte vad hon sjunger 3 mar, 2012 17:50 |
|
linnvendela
Elev |
Jag gillar Veronica Maggio, dock tycker jag att Jag Kommer nu har blivit uttjatad
Jaha. 3 mar, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Bara jag som inte gillar Veronica Maggio? Stör mig så jäkla mycket på 'Jag kommer, jag kommer, jag är nästan dääär.' Huvudvärk, här kommer jag! x_x ![]() Tihi du är den första som jag har mött som inte gillar henne :o 3 mar, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
3 mar, 2012 18:05 |
|
GinnyOlivia
Elev |
På Åhléns idag:
Jag: Mamma, har du hittat Sherlock än? Mamma: Nej, men de har filmerna. Jag: NEJ JAG TÄNKER INTE SE NÅGOT DÄR BENEDICT OCH MARTIN INTE ÄR SHERLOCK OCH JOHN OKEJ. BBC-serien, mamma! Mamma: okej. Jag går bort och kollar på böcker. Jag: *kollar vidare* *fangirlsquee* Mamma: Hittade du den? Jag: Nej, men kolla, Downton Abbey är på topplistan! Ååh vad jag blir stolt! *kramar DVD* *nytt fangirlsquee* Mamma: Hittade du Sherlock nu eller? Jag: NEJ MEN JAG HITTADE BRITTISKA THE OFFICE OCH MARTIN FREEMAN ÄR PÅ FRAMSIDAN KOLLA Mamma: Han syns ju knappt. Jag: MEN HAN ÄR MED. Mamma: Vill du köpa den? Jag: NEJ JAG VILL KÖPA SHERLOCK. Dumma Åhléns som inte har Sherlock ._. ![]()
3 mar, 2012 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen