@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
grattis Katla din jävla legend!! tycker om dig så mkt det är galet. bär på så mkt kunskap o passion o värme o talang. tycker det har varit så kul att få se dig utvecklas (kmr aldrig glömma puffsurrare faktiskt) o hoppas på att få fortsätta se det länge
4 nov, 2021 17:33 |
|
Frivolt
Elev |
Över 2100 troll nu
4 nov, 2021 17:56 |
|
Tillan Sato
Elev |
4 nov, 2021 17:57 |
|
Frivolt
Elev |
4 nov, 2021 17:58 |
|
Meowsy
Elev |
4 nov, 2021 19:06 |
|
Lazarus
Prefekt |
Tycker att E kan svara imorgon för allting har blivit kaos. Behöver verkligen en virtuell kram
Spoiler: Tryck här för att visa!
4 nov, 2021 19:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Tycker att E kan svara imorgon för allting har blivit kaos. Behöver verkligen en virtuell kram Spoiler: Tryck här för att visa! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 4 nov, 2021 19:51 |
|
Eckeltricity
Elev |
Satt och kollade gamla bilder, hittade från någon efter-hoggyträff (juni 2007) när vi är på gräsmattan på Gärdet i Stockholm, det som nu för tiden är mina "hoods" (pojkvännen har ett litet kyffe där som vi är i ibland, men vi bor i Skåne annars). Hade aldrig kunnat föreställa mig. Tänk att jag var så geografiskt nära mannen som 12 år senare skulle bli mitt livs stora kärlek :o Eller jag vet ju inte om han var där just då, men ja.
Det känns så konstigt att kastas tillbaka i tiden såhär, att se något så avlägset i en sådan numera välbekant miljö. "I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 4 nov, 2021 20:52 |
|
Fridulf
Elev |
Var så längesen jag var inloggad här, ville bara säga hej och att jag har saknat er! ♥
Det är lika mysigt som alltid här, haha!
4 nov, 2021 21:10 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Fridulf: Var så längesen jag var inloggad här, ville bara säga hej och att jag har saknat er! ♥ Det är lika mysigt som alltid här, haha! Omg inte sett dig på evigheter! Heeeej ♥ ♥
4 nov, 2021 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen