@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
imok
Elev |
laddade ner tiktok igen efter 2 veckor or sum, kände att min break var över.
anyways det första jag ser är en video på ariana grande som gör ngt konstigt ljud på scen och jag bryter ihop DIREKT i en skratt-gråt-pöl i sängen. like de e mitt i natten leave me alone. ![]()
3 nov, 2021 01:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av imok: laddade ner tiktok igen efter 2 veckor or sum, kände att min break var över. anyways det första jag ser är en video på ariana grande som gör ngt konstigt ljud på scen och jag bryter ihop DIREKT i en skratt-gråt-pöl i sängen. like de e mitt i natten leave me alone. hahaha omg, det här är definitivt varför det räcker med att Salem och scarhead delar tiktoks ibland. Hade aldrig pallat slita mig från telefonen om källa till humor var OÄNDLIG ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 nov, 2021 03:59 |
|
Lazarus
Prefekt |
Efter några dagars intensivt scrollande i jakt på troll har min datormus antagligen kommit fram till punkten då den börjar se ljuset i tunneln... än så länge funkar den, men jag kommer most likely behöva säga hejdå till den efter trolljakten.
3 nov, 2021 10:01 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Lazarus: Efter några dagars intensivt scrollande i jakt på troll har min datormus antagligen kommit fram till punkten då den börjar se ljuset i tunneln... än så länge funkar den, men jag kommer most likely behöva säga hejdå till den efter trolljakten. oh no, jag bidrar gärna till en ny superscrollmus som klarar alla trollkrig i världen! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 nov, 2021 10:07 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Lazarus: Efter några dagars intensivt scrollande i jakt på troll har min datormus antagligen kommit fram till punkten då den börjar se ljuset i tunneln... än så länge funkar den, men jag kommer most likely behöva säga hejdå till den efter trolljakten. oh no, jag bidrar gärna till en ny superscrollmus som klarar alla trollkrig i världen! Det skulle verkligen uppskattas! ♥ Jag har dock fortfarande lite hopp om att datormusen kommer tillbaka till livet sådär tre dagar efter trolljakten slutar, likt Jesus som återuppstod... But you never know.
3 nov, 2021 10:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Lazarus: Efter några dagars intensivt scrollande i jakt på troll har min datormus antagligen kommit fram till punkten då den börjar se ljuset i tunneln... än så länge funkar den, men jag kommer most likely behöva säga hejdå till den efter trolljakten. oh no, jag bidrar gärna till en ny superscrollmus som klarar alla trollkrig i världen! Det skulle verkligen uppskattas! ♥ Jag har dock fortfarande lite hopp om att datormusen kommer tillbaka till livet sådär tre dagar efter trolljakten slutar, likt Jesus som återuppstod... But you never know. Just let me know! En swish away, easy peasy. Tills dess manifesterar vi ovan utgång. ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 nov, 2021 10:22 |
|
imok
Elev |
3 nov, 2021 13:31 |
|
Tillan Sato
Elev |
Ser ut som att vara besläktad med trollen här, finns inget varmvatten, och har inte funnits på hela dagen. Mitt hår är otvättat och står åt alla håll....som på ett troll xD
The Force will be with you, always!
3 nov, 2021 13:55
Detta inlägg ändrades senast 2021-11- 3 kl. 13:58
|
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av imok: frukost halv 2? yess!!! höstlov när det är som bäst! eller okej jag vet inte hur gammal du är, du kanske inte alls har höstlovxD
3 nov, 2021 13:55 |
|
imok
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av imok: frukost halv 2? yess!!! höstlov när det är som bäst! eller okej jag vet inte hur gammal du är, du kanske inte alls har höstlovxD jodå visst har jag det! annars skulle jag vara död nu hah... ![]()
3 nov, 2021 13:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen