@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Så vad gör alla mugglisar då :3
<3 1 nov, 2021 23:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Hufflepuffxoxo: Så vad gör alla mugglisar då :3 Ser på Prince of Egypt, hade nästan glömt bort hur vacker och rå den är ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 nov, 2021 23:10 |
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Hm, den har jag aldrig sett. Värt och se?Skrivet av Hufflepuffxoxo: Så vad gör alla mugglisar då :3 Ser på Prince of Egypt, hade nästan glömt bort hur vacker och rå den är <3 1 nov, 2021 23:13 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Skrivet av Hufflepuffxoxo: Så vad gör alla mugglisar då :3 Jagar troll, men imorgon däremot, ska jag på Astrid Lindgrens Världs julmarknad och det kommer bli så mysigt ♥ ♥ 1 nov, 2021 23:14 |
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Skrivet av Newt's Niffler: Awe, lät supermysigt ju ♥Skrivet av Hufflepuffxoxo: Så vad gör alla mugglisar då :3 Jagar troll, men imorgon däremot, ska jag på Astrid Lindgrens Världs julmarknad och det kommer bli så mysigt ♥ ♥ <3 1 nov, 2021 23:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Hufflepuffxoxo: Skrivet av Kintsugi: Hm, den har jag aldrig sett. Värt och se? Skrivet av Hufflepuffxoxo: Så vad gör alla mugglisar då :3 Ser på Prince of Egypt, hade nästan glömt bort hur vacker och rå den är Otroligt värt att se! Musiken i sig är gudomlig ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 nov, 2021 00:00 |
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Nice! Tack för tipset Skrivet av Hufflepuffxoxo: Skrivet av Kintsugi: Hm, den har jag aldrig sett. Värt och se? Skrivet av Hufflepuffxoxo: Så vad gör alla mugglisar då :3 Ser på Prince of Egypt, hade nästan glömt bort hur vacker och rå den är Otroligt värt att se! Musiken i sig är gudomlig <3 2 nov, 2021 00:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fjalar: Skrivet av Minihäst: Skrivet av Fjalar: åh, kul! min klass kom inte överens om tryck och det slutade med att vi inte köpte några tröjor hahah Mitt syskon skrev "Kan du göra design till våran klasströja?" Har jag tid att göra ett gratis tryck till ett gäng femtonåringar jag inte känner? Verkligen inte. Har jag lust att göra det? Ja. haha lite synd men samtidigt är det lite ovärt. texten som de har kommit överens om är just "här skulle det stå något roligt men vi kom inte överens" xD Vår text på framsidan var "vi ser inte bara dumma ut vi är det också." På baksidan hade vi "såhär blir det efter fyra år med Christina" också hade alla felstavat sitt namn. : ))) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 nov, 2021 01:09 |
|
Salem
Lärare |
2 nov, 2021 08:17 |
|
Meowsy
Elev |
2 nov, 2021 08:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen