Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 29048 29049 29050 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Hufflepuffxoxo
Elev

Avatar


Så vad gör alla mugglisar då :3

<3

1 nov, 2021 23:09

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Så vad gör alla mugglisar då :3

Ser på Prince of Egypt, hade nästan glömt bort hur vacker och rå den är

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

1 nov, 2021 23:10

Hufflepuffxoxo
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Så vad gör alla mugglisar då :3

Ser på Prince of Egypt, hade nästan glömt bort hur vacker och rå den är
Hm, den har jag aldrig sett. Värt och se?

<3

1 nov, 2021 23:13

Newt's Niffler
Elev

Avatar


Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Så vad gör alla mugglisar då :3

Jagar troll, men imorgon däremot, ska jag på Astrid Lindgrens Världs julmarknad och det kommer bli så mysigt ♥ ♥

1 nov, 2021 23:14

Hufflepuffxoxo
Elev

Avatar


Skrivet av Newt's Niffler:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Så vad gör alla mugglisar då :3

Jagar troll, men imorgon däremot, ska jag på Astrid Lindgrens Världs julmarknad och det kommer bli så mysigt ♥ ♥
Awe, lät supermysigt ju ♥

<3

1 nov, 2021 23:16

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Så vad gör alla mugglisar då :3

Ser på Prince of Egypt, hade nästan glömt bort hur vacker och rå den är
Hm, den har jag aldrig sett. Värt och se?


Otroligt värt att se! Musiken i sig är gudomlig

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

2 nov, 2021 00:00

Hufflepuffxoxo
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Hufflepuffxoxo:
Så vad gör alla mugglisar då :3

Ser på Prince of Egypt, hade nästan glömt bort hur vacker och rå den är
Hm, den har jag aldrig sett. Värt och se?


Otroligt värt att se! Musiken i sig är gudomlig
Nice! Tack för tipset

<3

2 nov, 2021 00:06

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Fjalar:
Mitt syskon skrev "Kan du göra design till våran klasströja?"

Har jag tid att göra ett gratis tryck till ett gäng femtonåringar jag inte känner? Verkligen inte.
Har jag lust att göra det? Ja.
åh, kul! min klass kom inte överens om tryck och det slutade med att vi inte köpte några tröjor hahah

haha lite synd men samtidigt är det lite ovärt. texten som de har kommit överens om är just "här skulle det stå något roligt men vi kom inte överens" xD

Vår text på framsidan var "vi ser inte bara dumma ut vi är det också." På baksidan hade vi "såhär blir det efter fyra år med Christina" också hade alla felstavat sitt namn. : )))

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 nov, 2021 01:09

Salem
Lärare

Avatar


Bus eller godis???

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

2 nov, 2021 08:17

Meowsy
Elev

Avatar


Skrivet av Salem:
Bus eller godis???


Busssss

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fsteemitimages.com%2FDQmYET4dypRUbXrKkmbDSc8Kgf3VUEt9YoCNNjUs5s5wA1R%2FDULCES.gif

2 nov, 2021 08:17

1 2 3 ... 29048 29049 29050 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.