@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hufflepuffxoxo
Elev |
Skrivet av Solkatten: Tiden går sjukt fortSkrivet av Bokhyllan: Skrivet av Solkatten: Två månader kvar på det här året. Nästa år är det 2022. I juni 2022 är det alltså 10 år sedan jag gick ut högstadiet. Det här kan inte vara sant. det är helt ofattbart att året "snart" är slut Var det inte nyss slutet av 2020 liksom? Den här känslan kommer varje år, ändå vänjer man sig aldrig...... lika jobbigt när man inser att det är slutet på ett år, fast många gånger är det också väldigt skönt faktiskt. Blandade känslor där <3 1 nov, 2021 00:48 |
|
ella potter
Elev |
Jag har en JBL högtalare som sätter på sig själv lite spontant då och då. Får en lätt hjärtattack varje gång eftersom jag bor själv. Fattar verkligen inte vad det kan bero på. Ett friendly ghost som tycker jag ska spela med musik kanske?
![]() 1 nov, 2021 00:51 |
|
Katla
Elev |
va bra d gick att vända dygnet rätt
♏︎ 1 nov, 2021 04:50 |
|
Tillan Sato
Elev |
1 nov, 2021 07:30 |
|
Salem
Lärare |
Ikväll klockan 20.00 ser vi Twilight i Filmkvälls-tråden!!
Är du en Twilight hater som aldrig sett Twilight? Passa på att kolla ikväll för att få rättfärdiga ditt hat eller totalt bli konverterad. Man kan ju inte bara hata något för att det är coolt att göra det - Det är så 2015. Vi ses ikväll ♥
1 nov, 2021 12:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Salem: Ikväll klockan 20.00 ser vi Twilight i Filmkvälls-tråden!! Är du en Twilight hater som aldrig sett Twilight? Passa på att kolla ikväll för att få rättfärdiga ditt hat eller totalt bli konverterad. Man kan ju inte bara hata något för att det är coolt att göra det - Det är så 2015. Vi ses ikväll ♥ Jag ska försöka vara där! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 nov, 2021 12:12 |
|
Elma00
Elev |
Jag har haft mitt första telefonmöte idag, känns otroligt vuxet (och även lite uråldrigt, visste inte att man har sånt fortfarande)
1 nov, 2021 12:31 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Salem: måste verkligen försöka vara med! Twilight var hela mitt liv när jag var runt 11-13 år så kan citera första och andra filmen utantill… Ikväll klockan 20.00 ser vi Twilight i Filmkvälls-tråden!! Är du en Twilight hater som aldrig sett Twilight? Passa på att kolla ikväll för att få rättfärdiga ditt hat eller totalt bli konverterad. Man kan ju inte bara hata något för att det är coolt att göra det - Det är så 2015. Vi ses ikväll ♥
1 nov, 2021 12:42 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Salem: måste verkligen försöka vara med! Twilight var hela mitt liv när jag var runt 11-13 år så kan citera första och andra filmen utantill… Ikväll klockan 20.00 ser vi Twilight i Filmkvälls-tråden!! Är du en Twilight hater som aldrig sett Twilight? Passa på att kolla ikväll för att få rättfärdiga ditt hat eller totalt bli konverterad. Man kan ju inte bara hata något för att det är coolt att göra det - Det är så 2015. Vi ses ikväll ♥ Hahaha åh skoj! Hoppas du kan vara med ikväll då!! Solkatten Härligt! Kommer bli roligare desto fler vi är som myser ikväll, så hoppas att du kan vara med! :]
1 nov, 2021 13:10 |
|
theLilyPotter
Elev |
jag har precis dragit ut två tänder. min mun värker. men jag får inte äta något på två timmar.
och det inkluderar en värktablett ![]()
1 nov, 2021 13:13 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen