@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noaidi
Elev |
Nu har jag fått äta palt hos grannen tillika min killes kompis. Jättemysigt och gott. Livet är fint ♥
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 31 okt, 2021 19:35 |
|
Kintsugi
Prefekt |
ohhh, minst en om dagen är mitt motto, LOVE svenska morötter Skrivet av Noaidi: Nu har jag fått äta palt hos grannen tillika min killes kompis. Jättemysigt och gott. Livet är fint ♥ men snaella vad gott! Gud vad jag vill äta det nu ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 okt, 2021 19:51 |
|
Lazarus
Prefekt |
31 okt, 2021 19:56 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Tycker att alla som vill spela scribbl.io gör sig redo för det!
31 okt, 2021 19:59 |
|
Katla
Elev |
im a busy busy girl hela november asså. ska åka hem och fira min födelsedag m familjen, sen veckan efter åka till finland, sen äre filminspelning, sen äre föreställning.... puh. bara roliga saker!!! jävlar vilket privilegierat liv. men ändå lite stressigt lol
♏︎ 31 okt, 2021 23:32
Detta inlägg ändrades senast 2021-10-31 kl. 23:34
|
|
imok
Elev |
31 okt, 2021 23:34 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Shit it's november
1 nov, 2021 00:10 |
|
Solkatten
Elev |
Två månader kvar på det här året. Nästa år är det 2022. I juni 2022 är det alltså 10 år sedan jag gick ut högstadiet. Det här kan inte vara sant. Jag får nästan panik av att tänka på det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 nov, 2021 00:36 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Solkatten: Två månader kvar på det här året. Nästa år är det 2022. I juni 2022 är det alltså 10 år sedan jag gick ut högstadiet. Det här kan inte vara sant. det är helt ofattbart att året "snart" är slut
1 nov, 2021 00:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Solkatten: Två månader kvar på det här året. Nästa år är det 2022. I juni 2022 är det alltså 10 år sedan jag gick ut högstadiet. Det här kan inte vara sant. det är helt ofattbart att året "snart" är slut Var det inte nyss slutet av 2020 liksom? Den här känslan kommer varje år, ändå vänjer man sig aldrig...... lika jobbigt när man inser att det är slutet på ett år, fast många gånger är det också väldigt skönt faktiskt. Blandade känslor där "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 nov, 2021 00:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen