@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Leoney
Elev |
Detta inlägg gav 10 poäng till Ravenclaw!
Skrivet av Kintsugi jaa men gryffindor skulle egentligen vunnit för slytherin hade icke-avdragna poäng från bus eller godis :Woho elevhemstävlingen är nollad! Kuuuul, vad säger ni? Godis eller mer godis? also godis om detta är ett bus eller godisinlägg Amicis
31 okt, 2021 00:05 |
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Kintsugi jaa men gryffindor skulle egentligen vunnit för slytherin hade icke-avdragna poäng från bus eller godis :Woho elevhemstävlingen är nollad! Kuuuul, vad säger ni? Godis eller mer godis? also godis om detta är ett bus eller godisinlägg Nej men oj? Vad säger du? Har vi slarvat någonstans? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 okt, 2021 00:08 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Kintsugi kan ju varit jag som missat också men har hört från en mugglis att hen busade slytherin några gånger men poängen inte drogs av! :Skrivet av Leoney: Skrivet av Kintsugi jaa men gryffindor skulle egentligen vunnit för slytherin hade icke-avdragna poäng från bus eller godis :Woho elevhemstävlingen är nollad! Kuuuul, vad säger ni? Godis eller mer godis? also godis om detta är ett bus eller godisinlägg Nej men oj? Vad säger du? Har vi slarvat någonstans? Amicis
31 okt, 2021 00:09 |
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Kintsugi kan ju varit jag som missat också men har hört från en mugglis att hen busade slytherin några gånger men poängen inte drogs av! :Skrivet av Leoney: Skrivet av Kintsugi jaa men gryffindor skulle egentligen vunnit för slytherin hade icke-avdragna poäng från bus eller godis :Woho elevhemstävlingen är nollad! Kuuuul, vad säger ni? Godis eller mer godis? also godis om detta är ett bus eller godisinlägg Nej men oj? Vad säger du? Har vi slarvat någonstans? Hmm, kan det vara från tex quidditchplanen tro? Beklagar verkligen om Emmi glömde dra från annat inlägg/annan tråd innan nya tävligen drog igång. Får fråga henne, har det inte dragits så kommer det definitivt dras under dagen ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 okt, 2021 00:13 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Kintsugi ingen fara, det är ju bara en elevhemstävling :Skrivet av Leoney: Skrivet av Kintsugi kan ju varit jag som missat också men har hört från en mugglis att hen busade slytherin några gånger men poängen inte drogs av! :Skrivet av Leoney: Skrivet av Kintsugi jaa men gryffindor skulle egentligen vunnit för slytherin hade icke-avdragna poäng från bus eller godis :Woho elevhemstävlingen är nollad! Kuuuul, vad säger ni? Godis eller mer godis? also godis om detta är ett bus eller godisinlägg Nej men oj? Vad säger du? Har vi slarvat någonstans? Hmm, kan det vara från tex quidditchplanen tro? Beklagar verkligen om Emmi glömde dra från annat inlägg/annan tråd innan nya tävligen drog igång. Får fråga henne, har det inte dragits så kommer det definitivt dras under dagen Amicis
31 okt, 2021 00:16 |
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Leoney: Skrivet av Kintsugi ingen fara, det är ju bara en elevhemstävling :Skrivet av Leoney: Skrivet av Kintsugi kan ju varit jag som missat också men har hört från en mugglis att hen busade slytherin några gånger men poängen inte drogs av! :Skrivet av Leoney: Skrivet av Kintsugi jaa men gryffindor skulle egentligen vunnit för slytherin hade icke-avdragna poäng från bus eller godis :Woho elevhemstävlingen är nollad! Kuuuul, vad säger ni? Godis eller mer godis? also godis om detta är ett bus eller godisinlägg Nej men oj? Vad säger du? Har vi slarvat någonstans? Hmm, kan det vara från tex quidditchplanen tro? Beklagar verkligen om Emmi glömde dra från annat inlägg/annan tråd innan nya tävligen drog igång. Får fråga henne, har det inte dragits så kommer det definitivt dras under dagen HAHA! ”Bara” Gråter, nog för att det är kul att vinna men inte på felaktiga grunder. Det är ju klart att, om det blivit en miss, och Gryffindor skulle ha vunnit så är det ju svintråkigt hittar 2st bus (dvs 20 poäng) som jag inte vet om poäng dragits i anna tråd pga prefekter ej kan dra av från sig själva/varandra men om det är 3 bus som vi missat så hade det ju resulterat i annan utgång UPDATE: det har kommit till vår kännedom att 2st bus dragits ”på annan ort” och 1st bus har missats. Något som kommer lösas asap. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 okt, 2021 00:21 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Omg 1000 troll, trodde aldrig det skulle hända lmao
31 okt, 2021 02:28 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Vaknar
Ser att klockan är 02:46 Nu är frågan om det är det första eller andra 02:46 eftersom vi ställer om tiden? 31 okt, 2021 02:50 |
|
Frivolt
Elev |
31 okt, 2021 04:56 |
|
Lazarus
Prefekt |
31 okt, 2021 07:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

:

Mugglarportalen