@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
imok
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av imok: när fick jag 800 troll? like excuse me am i THAT obsessed? Stop it ! Du kommer ju snart att gå om mig that's the point duh xD ![]()
30 okt, 2021 16:37 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av imok: Skrivet av Frivolt: Skrivet av imok: när fick jag 800 troll? like excuse me am i THAT obsessed? Stop it ! Du kommer ju snart att gå om mig that's the point duh xD Hrmpf !!! Men tro inte att jag kommer ge upp!!! Nej nej !! 30 okt, 2021 16:55 |
|
imok
Elev |
30 okt, 2021 18:16 |
|
Noaidi
Elev |
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 30 okt, 2021 18:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Detta inlägg gav 2 poäng till Ravenclaw!
30 okt, 2021 20:10 |
|
Fjalar
Elev |
lmao 30 okt, 2021 21:28 |
|
scarhead
Lärare |
mitt hjärta är krossat. är förtvivlad. känns som jag har blivit dumpad? lämnad? sviken?
en av våra kockar på jobbet, en kille jag har äääälskat o jobba med o älskar med hela mitt lilla hjärta, hade sin sista dag idag o jag vet inte hur jag ska gå vidare från detta. vad gör jag nu bra att all too well 10 minute version kmr om två veckor för i might be okay but im not fine at all 30 okt, 2021 21:45 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av scarhead: ånej kram♥mitt hjärta är krossat. är förtvivlad. känns som jag har blivit dumpad? lämnad? sviken? en av våra kockar på jobbet, en kille jag har äääälskat o jobba med o älskar med hela mitt lilla hjärta, hade sin sista dag idag o jag vet inte hur jag ska gå vidare från detta. vad gör jag nu bra att all too well 10 minute version kmr om två veckor för i might be okay but im not fine at all Amicis
30 okt, 2021 21:46 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Halloj nu är det snart dags igen!
FFF håller intromöten för alla intresserade ungdomar! (10-26 år) Den 7/11 och 16/11 mellan 18-19! Via zoom. På mötet kan ni lära er mer om bland annat klimatkrisen och klimatrörelsen! ♥ Passa på att anmäla er via länken! Jag svarar gärna på frågor i uggla eller öppet här om någon undrar något också! 30 okt, 2021 22:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Woho elevhemstävlingen är nollad! Kuuuul, vad säger ni? Godis eller mer godis?
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 okt, 2021 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen