@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Newt's Niffler
Elev |
hmpf Eller vet inte riktigt Är ändå snart på 500 så är inte långt bort men still hmpf Vill ju vinna... 30 okt, 2021 00:17 |
|
Solkatten
Elev |
Alla elevhemmen har över hundra poäng medan Hufflepuff har bara 22 poäng. What.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2021 01:50 |
|
Tillan Sato
Elev |
30 okt, 2021 08:39 |
|
Lazarus
Prefekt |
Alltså det ser så fint ut på anslagstavlan nu när den är fylld med alla olika färger? ♥ blir så glad varje gång jag ser det
30 okt, 2021 08:45 |
|
Ellpotter09
Elev |
Antingen så har min katt förstått det här med Halloween eller så vill hon bara skrämma mig... Ibland så gömmer hon sig någonstans och när jag går förbi så hoppar hon upp och ser ut som en flygande ekorre. Då så hoppar hon antingen upp på mitt ben och hänger kvar, hoppar upp på mitt ben men springer sedan iväg, eller vänder sig om mitt i hoppet och åker tillbaka till gömstället och väntar tills jag ska gå förbi igen. XD
30 okt, 2021 09:07 |
|
Bokhyllan
Elev |
Skrivet av Solkatten: Alla elevhemmen har över hundra poäng medan Hufflepuff har bara 22 poäng. What. klassisk hufflepuff-anda, "inte måste väl jag tävla, inte så viktigt att vinna ändå"
30 okt, 2021 11:29 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Solkatten: Alla elevhemmen har över hundra poäng medan Hufflepuff har bara 22 poäng. What. klassisk hufflepuff-anda, "inte måste väl jag tävla, inte så viktigt att vinna ändå" Vi har det bara trevligt och äter kakor i uppheållsrummet istället, tycker det är mycket bättre faktiskt ♥ 30 okt, 2021 11:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Newt's Niffler: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Solkatten: Alla elevhemmen har över hundra poäng medan Hufflepuff har bara 22 poäng. What. klassisk hufflepuff-anda, "inte måste väl jag tävla, inte så viktigt att vinna ändå" Vi har det bara trevligt och äter kakor i uppheållsrummet istället, tycker det är mycket bättre faktiskt ♥ Det här får mig osökt att tänka på en viss rektor ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2021 11:55 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Kintsugi: tack för att du tog det på sekunden, gjorde min dag. skrattade rakt ut!Skrivet av Newt's Niffler: Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Solkatten: Alla elevhemmen har över hundra poäng medan Hufflepuff har bara 22 poäng. What. klassisk hufflepuff-anda, "inte måste väl jag tävla, inte så viktigt att vinna ändå" Vi har det bara trevligt och äter kakor i uppheållsrummet istället, tycker det är mycket bättre faktiskt ♥ Det här får mig osökt att tänka på en viss rektor Amicis
30 okt, 2021 11:55 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Solkatten: Alla elevhemmen har över hundra poäng medan Hufflepuff har bara 22 poäng. What. klassisk hufflepuff-anda, "inte måste väl jag tävla, inte så viktigt att vinna ändå" Ja alltså jag älskar hur detta är precis som i böckerna. - Slytherin leder - Gryffindor ligger lite bakom. De borde ha mer, men vissa elever (fred, george, harry, neville) lyckas alltid få en massa minuspoäng - Ravenclaw kämpar på som vanligt, de bryr sig men vet att de inte har en chans - Hufflepuff försöker inte ens ![]() Måste föreviga detta ögonblick 30 okt, 2021 13:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen