@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Fjalar: åh, kul! min klass kom inte överens om tryck och det slutade med att vi inte köpte några tröjor hahahMitt syskon skrev "Kan du göra design till våran klasströja?" Har jag tid att göra ett gratis tryck till ett gäng femtonåringar jag inte känner? Verkligen inte. Har jag lust att göra det? Ja. another day, another slay 29 okt, 2021 20:44 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Fellrendión & Syrup är hos mig så ska sätta dem i arbete imorgon - de ska hjälpa till att dekorera lägenheten, och planera-ish festen Önskar att jag hade kunnar vara där :,( !!!! 29 okt, 2021 20:45 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Elma00: hihihi bus eller godis är farligt haha blev så stressad av att det drogs 10 poäng från ett inlägg jag skrev, har helt missat den här bus eller godis grejen?? 29 okt, 2021 21:13 |
|
Frivolt
Elev |
Detta inlägg gav 10 poäng till Slytherin!
Skrivet av scarhead: Skrivet av Elma00: hihihi bus eller godis är farligt haha blev så stressad av att det drogs 10 poäng från ett inlägg jag skrev, har helt missat den här bus eller godis grejen?? Godis I had to try! 29 okt, 2021 21:13 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Elma00: hihihi bus eller godis är farligt haha blev så stressad av att det drogs 10 poäng från ett inlägg jag skrev, har helt missat den här bus eller godis grejen?? Juste! Jag minns nu att någon ett tidigare år blev rädd när poäng drogs från hens inlägg. Jag tycker att ni i staff ska lägga en liten note i inläggen som ni poängsätter, och/eller bara ändra poäng på mugglisar som ni vet är med i leken. Edit, eller ni kanske redan skriver en note iofs? Kanske inte kul att få en uggla om att man har förlorat poäng iaf 29 okt, 2021 21:28 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Fjalar: vi började med det förra året faktiskt, just av den anledningen att någon som var ny till höstfesten fick avdragna poäng och var förvirrad! så lite lärdom har vi fått Skrivet av scarhead: Skrivet av Elma00: hihihi bus eller godis är farligt haha blev så stressad av att det drogs 10 poäng från ett inlägg jag skrev, har helt missat den här bus eller godis grejen?? Juste! Jag minns nu att någon ett tidigare år blev rädd när poäng drogs från hens inlägg. Jag tycker att ni i staff ska lägga en liten note i inläggen som ni poängsätter, och/eller bara ändra poäng på mugglisar som ni vet är med i leken. 29 okt, 2021 21:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Elma00: haha blev så stressad av att det drogs 10 poäng från ett inlägg jag skrev, har helt missat den här bus eller godis grejen?? hahah sorry! ♥ Hade dragit poängen från mig själv om jag kunnat, but even a prefect can't always be perfect. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 okt, 2021 21:59 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Elma00: haha blev så stressad av att det drogs 10 poäng från ett inlägg jag skrev, har helt missat den här bus eller godis grejen?? hahah sorry! ♥ Hade dragit poängen från mig själv om jag kunnat, but even a prefect can't always be perfect. Haha det är okej!! Blev bara lite förvirrad först :'
29 okt, 2021 22:38 |
|
Frivolt
Elev |
600 troll woop woop
30 okt, 2021 00:16 |
|
theLilyPotter
Elev |
30 okt, 2021 00:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen