@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mrfufnek
Elev |
3 mar, 2012 13:51 |
|
joel9324
Elev |
3 mar, 2012 13:56 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Döpte min dator till Eddie efter den entusiastiska lilla skeppsdatorn i Hjärtat av Guld. ♥ Jag är så rolig alltsååå.
![]()
3 mar, 2012 14:47 |
|
Aleander
Elev |
Har nyss sprutat hårspray på mitt nya glittriga iPhone-skal i hopp om att glittret inte ska lossna så mycket. Låt oss alla hoppas att det hjälper, tack för mig.
Tardisinreichenbach & Schues-shoes 3 mar, 2012 14:49 |
|
Ultramannen
Elev |
100 likes!
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
3 mar, 2012 14:52 |
|
GinnyOlivia
Elev |
3 mar, 2012 14:53 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha okej! Kul att du tycker det! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: den handlar om en tjej som kommer till en skola där alla har varsin superkraft typ. För det första vet jag inte vad hon ska ha för superkraft och för det andra måste det ju hända någonting. Jag vet inte om det ska komma värsta utomjordingarmén eller vad som ska var "problemet". Utomjordingarmé som ska störta hela landet känns ju lite för tecknat på nåt sätt! ^.^ Skrivet av ronnyponny: Skrivet av J-star Black: jag ska skriva en berättelse som ska vara klar om typ två lektioner och jag är typ bara på hälften och jag vet inte vad som ska hända härnäst heller! Ska hålla ett tal för klassen där jag ska argumentera om någonting...blä;P Du då?^^ HEJ PÅ ER TVÅ! JAG VILL OCKSÅ VARA MED PÅ LÄXHJÄLP!! :'D Jag har samma uppgift som du J-star Black. Vad ska du prata om? Måste du gå efter en retorik sak? o.o ronnyponny vad spännande! Vad handlar det om? NAJS! Sjukt cool idé! Typ som X-men right? Utomjordingar låter grymt haha xD
3 mar, 2012 15:12 |
|
Ultramannen
Elev |
Tack
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
3 mar, 2012 15:27 |
|
mrfufnek
Elev |
3 mar, 2012 15:36 |
|
leumas vän
Elev |
3 mar, 2012 15:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen