@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Fjalar: Alla: "Halloween är på lördag" "Min" nattklubb: "Halloween är den 6:e november" Sååå jag trodde att jag inte skulle gå på nån Halloweenfest i år för har inga planer till helgen. Men tydligen ska jag det, bara en vecka senare C: Själv ska jag jobba nattklubb både 30e och 6e så även om de kör båda helgerna (vilket de ofta gör där jag bor med olika ställen som har öppet de olika helgerna) så kommer jag ändå inte kunna gå ut den uppenbara lösningen är att du får klä ut dig till Katla och gå till hennes skola 28 okt, 2021 12:39 |
|
Emmi
Prefekt |
har slutprov i helgen, samt att jag ska på pojkvännens premiär på fredag och jag är sjuk. Fantastiskt
28 okt, 2021 12:58 |
|
Salem
Lärare |
28 okt, 2021 16:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HÖSTFESTEN KAN BÖRJA, oooooh vad fantastiskt och roligt det ska bli!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 okt, 2021 16:34 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Asså ursäkta men min halloweenupdate på profilbilden blev så mucket bättre än jag tänkte mig
28 okt, 2021 18:06 |
|
Leoney
Elev |
EQUALS SLÄPPS OM MINDRE ÄN TVÅ TIMMAR WHERE IS THE HYPEEEEEEEEEEE
(snälla säg att jag inte är den enda som lyssnar på ed sheeran här för då blir detta otroligt pinsamt? Amicis
28 okt, 2021 22:17 |
|
molnbär
Elev |
TROOLLL IN THE DUNGEONNN
äntligen är hösttemat och trollen igång!! har längtat intensivt i en vecka 29 okt, 2021 00:10 |
|
Frivolt
Elev |
OMGH DET ÄR SÅ FIIIIINT :,D
WOW!! 29 okt, 2021 00:13 |
|
Lazarus
Prefekt |
Äntligen höstkänsla på mugglis! ♥
Hoppas ni är lika taggade på höstfesten som jag är! ps. kommer aldrig lära mig att inte klubba ner troll…
29 okt, 2021 00:21 |
|
theLilyPotter
Elev |
29 okt, 2021 00:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen