@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av theLilyPotter: Skrivet av Fjalar: ✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦ ✦ På fredag kommer SISTA NUMRET av Mugglisposten ✦ Som vi skrev i senaste tidningen, har den nuvarande redaktionen inte tid att fortsätta driva Mugglisposten. Därför tar MP en paus nu efter nummer 60. Kanske för alltid, kanske för ett tag. Det har varit helt fantastiskt att vara del av ett så stort mugglisprojekt och vi vill säga tack till både tidigare redaktionsmedlemmar och alla läsare! Utan er vore Mugglisposten ingenting ♥ Sista numret ska bli smockfullt med spektakulärt innehåll, så se till att skicka in något (om du vill)! Temat är halloween men annat välkomnas också! ✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦ Specifika saker som vi söker: ✦ Omslagsbild! Har du ett höstigt/halloweenigt foto som kan passa på framsidan? Meddela oss. För en personlig framsida är så mycket roligare än ett stockphoto. ✦ Låtar till mugglis gemensamma Halloween-spellista! Lägg till 1-3 låtar som ni vill digga till under höstfesten. ✦ Färska mugglishöstmemes. Meme masters, do your thing ✦ Mugglispostens anslagstavla är tillbaka. Klicka här för att skriva en liten lapp om vad som helst ✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦ Ha en bra helg allihop! Kram från Redaktionen För att kontakta oss via uggla, skriv till theLilyPotter, Ida_Cho, Annabeth the Chaser, Newt's Niffler eller Fjalar Annars kan man mejla [email protected] PÅMINNELSE TILL SAMTLIGA MUGGLISAR --- SKICKA IN NÅGOT TILL MP DENNA VECKA! letar ni fortfarande efter omslagsbild? för har en jag kan skicka isf!
27 okt, 2021 10:05 |
|
theLilyPotter
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av theLilyPotter: Skrivet av Fjalar: ✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦ ✦ På fredag kommer SISTA NUMRET av Mugglisposten ✦ Som vi skrev i senaste tidningen, har den nuvarande redaktionen inte tid att fortsätta driva Mugglisposten. Därför tar MP en paus nu efter nummer 60. Kanske för alltid, kanske för ett tag. Det har varit helt fantastiskt att vara del av ett så stort mugglisprojekt och vi vill säga tack till både tidigare redaktionsmedlemmar och alla läsare! Utan er vore Mugglisposten ingenting ♥ Sista numret ska bli smockfullt med spektakulärt innehåll, så se till att skicka in något (om du vill)! Temat är halloween men annat välkomnas också! ✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦ Specifika saker som vi söker: ✦ Omslagsbild! Har du ett höstigt/halloweenigt foto som kan passa på framsidan? Meddela oss. För en personlig framsida är så mycket roligare än ett stockphoto. ✦ Låtar till mugglis gemensamma Halloween-spellista! Lägg till 1-3 låtar som ni vill digga till under höstfesten. ✦ Färska mugglishöstmemes. Meme masters, do your thing ✦ Mugglispostens anslagstavla är tillbaka. Klicka här för att skriva en liten lapp om vad som helst ✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦ Ha en bra helg allihop! Kram från Redaktionen För att kontakta oss via uggla, skriv till theLilyPotter, Ida_Cho, Annabeth the Chaser, Newt's Niffler eller Fjalar Annars kan man mejla [email protected] PÅMINNELSE TILL SAMTLIGA MUGGLISAR --- SKICKA IN NÅGOT TILL MP DENNA VECKA! letar ni fortfarande efter omslagsbild? för har en jag kan skicka isf! JAA!!! ![]()
27 okt, 2021 10:37 |
|
Fjalar
Elev |
Alla: "Halloween är på lördag"
"Min" nattklubb: "Halloween är den 6:e november" Sååå jag trodde att jag inte skulle gå på nån Halloweenfest i år för har inga planer till helgen. Men tydligen ska jag det, bara en vecka senare C: 27 okt, 2021 12:36 |
|
scarhead
Lärare |
i ren lazarus fashion tänker jag nu skriva upp grejer jag ändå är tacksam över. mina dagar o veckor blandas ihop till en lång period av dimma och trötthet så känner att jag måste utmärka
- det går bra att plugga upp matten? oväntad men positiv plot twist - älskar mitt jobb....säger det konstant o är i en period nu där jag ba inte oooorkar jobba but god do i love it hahahah älskar mina kollegor sååå mycket. har blivit så fäst vid dem jag kommer aldrig kunna jobba på något annat ställe nu - min nya tatuering har läkt så fint i love it so much den är så fin o den sitter på min lilla arm! - gjorde högskoleprovet i söndags och det kändes inte hopplöst - red (taylor's version) om två veckor let's fucking go? all too wel 10 minute version lets fucking GO????? - går hos kurator o även om jag tycker det går lite väl lång tid mellan besöken så tkr jag det känns bra att gå dit. gillar hnm - en av mina närmsta vänner kanske ska flytta tillbaka till statsdelen vi båda växte upp i o då kmr vi i princip vara grannar !!! - det är ju förfan HÖST älskar så mkt - min storebror. den bästa människan i mitt liv 27 okt, 2021 13:57 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av theLilyPotter: Skrivet av Nymphie: Skrivet av theLilyPotter: Skrivet av Fjalar: ✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦ ✦ På fredag kommer SISTA NUMRET av Mugglisposten ✦ Som vi skrev i senaste tidningen, har den nuvarande redaktionen inte tid att fortsätta driva Mugglisposten. Därför tar MP en paus nu efter nummer 60. Kanske för alltid, kanske för ett tag. Det har varit helt fantastiskt att vara del av ett så stort mugglisprojekt och vi vill säga tack till både tidigare redaktionsmedlemmar och alla läsare! Utan er vore Mugglisposten ingenting ♥ Sista numret ska bli smockfullt med spektakulärt innehåll, så se till att skicka in något (om du vill)! Temat är halloween men annat välkomnas också! ✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦ Specifika saker som vi söker: ✦ Omslagsbild! Har du ett höstigt/halloweenigt foto som kan passa på framsidan? Meddela oss. För en personlig framsida är så mycket roligare än ett stockphoto. ✦ Låtar till mugglis gemensamma Halloween-spellista! Lägg till 1-3 låtar som ni vill digga till under höstfesten. ✦ Färska mugglishöstmemes. Meme masters, do your thing ✦ Mugglispostens anslagstavla är tillbaka. Klicka här för att skriva en liten lapp om vad som helst ✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦✦ Ha en bra helg allihop! Kram från Redaktionen För att kontakta oss via uggla, skriv till theLilyPotter, Ida_Cho, Annabeth the Chaser, Newt's Niffler eller Fjalar Annars kan man mejla [email protected] PÅMINNELSE TILL SAMTLIGA MUGGLISAR --- SKICKA IN NÅGOT TILL MP DENNA VECKA! letar ni fortfarande efter omslagsbild? för har en jag kan skicka isf! JAA!!! Mejlar!
27 okt, 2021 14:58 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Fjalar: Alla: "Halloween är på lördag" "Min" nattklubb: "Halloween är den 6:e november" Sååå jag trodde att jag inte skulle gå på nån Halloweenfest i år för har inga planer till helgen. Men tydligen ska jag det, bara en vecka senare C: tkr d e kul att svenskar säger att halloween är på lördag haha ♏︎ 27 okt, 2021 15:48
Detta inlägg ändrades senast 2021-11-18 kl. 00:06
|
|
Eckeltricity
Elev |
Min pojkvän kan vara SÅ tråkig, när jag tror vi ska ha romantiskt weekend-mys i Stockholm i början av december så bokar han möten med en blivande hyresgäst och elektriker mm i sitt torp mitt ute i Roslagsskogarna (där det är iskallt och tar flera timmar att värma upp och inte finns rinnande vatten/toa vintertid)!
Så nu har jag istället bokat in mig själv på Yasuragi de dagarna! "I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 27 okt, 2021 19:18 |
|
Lazarus
Prefekt |
Frågade diakonen på fritidsgården där vår hbtq+ -grupp håller till om de kan ställa fram en liten Prideflagga vid cafeterian, och jag kan ge dem en för har flera små liksom. Han svarade med ”jag ska faktiskt köpa en stor att hänga på väggen här!” ?♥️ Älskar det där stället så mycket?? Och det är så otroligt mysigt att sitta i soffan och prata med honom, L och S. Har blivit så mycket mer bekväm med att vara social med folk jag knappt känner. Eller tja, nu känner jag ju dem lite bättre! Är faktiskt lite stolt över mig själv att jag vågat gå dit och prata med någon annan än bara vår grupp.
27 okt, 2021 22:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Fjalar: Alla: "Halloween är på lördag" "Min" nattklubb: "Halloween är den 6:e november" Sååå jag trodde att jag inte skulle gå på nån Halloweenfest i år för har inga planer till helgen. Men tydligen ska jag det, bara en vecka senare C: Själv ska jag jobba nattklubb både 30e och 6e så även om de kör båda helgerna (vilket de ofta gör där jag bor med olika ställen som har öppet de olika helgerna) så kommer jag ändå inte kunna gå ut Hej 28 okt, 2021 10:27 |
|
Lazarus
Prefekt |
Väldigt Alex-dag idag. Vaknade, snubblade, skulle fixa lunch åt mamma så hade yoghurt i påsen men påsen ramlade så yoghurt skvätte överallt, och sen spillde jag hett kaffe på mig :'
28 okt, 2021 12:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen