@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
23 okt, 2021 20:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Fantastiskt! Hade helt missat att den finns på Disney+ tills idag, så nu blir det att ignorera studier och livet tills allt är sett, senaste jag såg den var sommaren 2010 ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 okt, 2021 20:36 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Har börjat mata fåglarna i trädgården och huvvaligen vad det går åt frön och nötter! Måste hitta billig fågelmat någonstans.
24 okt, 2021 12:37 |
|
Fjalar
Elev |
Insåg just att igår gick jag hemifrån 5pm och kom hem igen 5am, så satisfying
![]() (Men det är inte lika satisfying att fem heter 17 på svenska smh) 24 okt, 2021 12:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
24 okt, 2021 15:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood1: matchen mellan hammarby-östersund just nu??? sjukaste jag sett? blev så nyfiken och läste hur det går, herregud! Heja Östersund! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 okt, 2021 15:58 |
|
Daphne
Elev |
gjort ekologisk fralldeg och lagat vegansk pasta till hela familjen idag. entering my farmers market girl era.
24 okt, 2021 17:14 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av LunaLovegood1: matchen mellan hammarby-östersund just nu??? sjukaste jag sett? blev så nyfiken och läste hur det går, herregud! Heja Östersund! Östersund borde hålla sig till skidskytte!
24 okt, 2021 17:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av LunaLovegood1: matchen mellan hammarby-östersund just nu??? sjukaste jag sett? blev så nyfiken och läste hur det går, herregud! Heja Östersund! Östersund borde hålla sig till skidskytte! hahahaha med årets resultat i tabellen kan jag tänkas hålla med dig, ekonomi är de inte heller särskilt bra på ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 okt, 2021 17:35 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av LunaLovegood1: matchen mellan hammarby-östersund just nu??? sjukaste jag sett? blev så nyfiken och läste hur det går, herregud! Heja Östersund! Östersund borde hålla sig till skidskytte! hahahaha med årets resultat i tabellen kan jag tänkas hålla med dig, ekonomi är de inte heller särskilt bra på hahaha nej, ett under att de inte tvångsdegraderats xD
24 okt, 2021 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen