@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Harrypotterfrida: Jag ställde upp i en skrivartävling på sommarlovet och förväntade inte att höra något av dem igen, men igår när jag bara skulle kolla deras Facebook igår så visade det sig att jag har vunnit alltihopa och de ska spela in en ljudbok på in historia Jag har alltid älskat att skriva med det är ändå alltid kul med lite bekräftelse hehe Grattis! Får man fråga vad den handlade om?
20 okt, 2021 10:36 |
|
Harrypotterfrida
Elev |
Skrivet av Rhaella: Skrivet av Harrypotterfrida: Jag ställde upp i en skrivartävling på sommarlovet och förväntade inte att höra något av dem igen, men igår när jag bara skulle kolla deras Facebook igår så visade det sig att jag har vunnit alltihopa och de ska spela in en ljudbok på in historia Jag har alltid älskat att skriva med det är ändå alltid kul med lite bekräftelse hehe Grattis! Får man fråga vad den handlade om? Tack Tack Den är inte så lång men den handlar om två systrar med en väldigt nära relation som åker till en strand för att se soluppgången men sedan så är lillasystern nära på att drunkna, där utnyttjade jag den här myten om att man ser sitt liv framför sina ögon när man drunknar, och då får man reda på hur hennes storasyster varit som en mamma för henne när deras egna mamma lämnade dem som små. Det slutar med att lillasystern överlever men den äldre systern dör när hon räddar den yngre systern. Det låter lite fjantigt men den är betydligt bättre än vad den låter hihi ![]()
20 okt, 2021 10:43 |
|
Lazarus
Prefekt |
Idag skulle jag ringt veterinären, jobbat med översättningar, och städat. Vad har jag gjort istället? Lagt pussel, handlat, lyssnat på musik, och tagit en nap... stabilt.
Ikväll ska vi i alla fall ha vår hbtq+ -grupp och det ser jag fram emot!! ♥
20 okt, 2021 15:41 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Lazarus: Idag skulle jag ringt veterinären, jobbat med översättningar, och städat. Vad har jag gjort istället? Lagt pussel, handlat, lyssnat på musik, och tagit en nap... stabilt. Ikväll ska vi i alla fall ha vår hbtq+ -grupp och det ser jag fram emot!! ♥ Selfcare is also important! Fick höra att jag inte skulle klaga idag när jag inte visste riktigt vad jag skulle göra (Inställt möte, behövde prioritera mina uppgifter). Blev så jävla arg pga kommentaren i kombination med min kroniska värk att jag inte visste vad jag skulle säga.
20 okt, 2021 16:10 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrev nyss om texten till "The King has lost his crown" (ABBA - what else?!) för att övertala organisten som har gospelkören att köra den till Påsk... Sakta men säkert... så jobbar jag.
20 okt, 2021 19:05 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Var på en fantastisk föreställning (gratis woop) på Malmö Stadsteater. Så vacker pjäs! Rekommenderar alla att se Son, fader, moder om ni kan ta er hit!
(The perks of att gå på en teaterskola 20 okt, 2021 22:17 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Okej men alltså det ringde en från kyrkan ikväll och bara:
"Hej skulle du vara intresserad av att göra ett ABBA projekt?" Ursäkta?! Är det ens en fråga? - Klart jag vill. Om det berör ABBA är svaret alltid ja. Alla vet det. Meryl vet det - Cher vet det. Like - I will drop everything in my life to do some ABBA. 1000% anytime! ANY place.
20 okt, 2021 23:38 |
|
Lazarus
Prefekt |
Hade sån bra och fin kväll igår. M2 pratade om saker jag inte kan relatera till/inte kollar på, plus skämtade lite mycket om mig, så jag gick till cafeterian och hängde med S och P istället och pratade i flera timmar, men först spelade jag och S biljard, och my winning streak fortsätter
Men alltså, önskar det var öppet fler dagar i veckan, inte bara tisdag och onsdag. Känner hur mycket jag behöver det där sociala och att kunna prata med folk, oavsett om det gäller konstiga dödsfall eller religion.
21 okt, 2021 09:42 |
|
Leoney
Elev |
https://www.instagram.com/p/CVLVIc5t6Ws/
hitta din närmsta lokalgrupp, mig hittar ni i stockholm, så skriker vi lite på makthavare tillsammans ♥ Amicis
21 okt, 2021 10:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
kan någon snälla skrika på mig att plugga för jag har verkligen så himla mycket att göra men! jag! gör! inget!
21 okt, 2021 11:19 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen