@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SweeneyTodd
Elev |
Blev inringd vid lunch med en fråga om jag kunde jobba i em och jag sa ja enbart för att jag behöver pengarna. Skulle vara med och hålla en barngrupp och... alltså barn...
Ett barn frågade mig vad jag hette, och när jag svarade, "Susanna." Sa en annan kille, "Jaha, är du en tjej? - Jag trodde du var en kille som hette Ulf." Like what? Vem är denna Ulf?! Vilka vibbar är det som är typiska just Ulfar som jag utstrålar? Personligen tänker jag mig Ulf som en ganska feminin, gay, ultra-ABBA-fantast som tycker att alla Eurovision bidrag efter '74 är och har varit undermåliga
19 okt, 2021 21:54 |
|
Katla
Elev |
lite mer halloweenig profilbild nu
♏︎ 19 okt, 2021 22:26 |
|
Medi
Elev |
Kan inte byta min bebi om kaffe inte gör honom till en häxa. Ska virka honom en lila hatt Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 19 okt, 2021 22:50 |
|
Fjalar
Elev |
19 okt, 2021 22:50 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Det gjorde jag också och barnet blev så förnärmat att jag nästan fick lite dåligt samvete... men alltså Ulf? va?
19 okt, 2021 22:56 |
|
Frivolt
Elev |
19 okt, 2021 23:11 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Medi: svarta katter är ju redan halloweeniga i sin natur! och särskilt när de heter nåt som salem Kan inte byta min bebi om kaffe inte gör honom till en häxa. Ska virka honom en lila hatt ♏︎ 20 okt, 2021 00:12 |
|
Lazarus
Prefekt |
Haft en otroligt bra dag igår, träffat lite nytt folk, och varit väldigt social. Och nu är jag taggad på helgen för jag och Partner in Crime ska äntligen till Uppsala på lördag, och sen ska vi till Stockholm på söndag! ♥ nu när det är lite jobbigt i bådas liv kände vi att vi behöver små äventyr för att distrahera oss själva från allt det jobbiga!
20 okt, 2021 09:23 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Frivolt: SweeneyTodd VET DU OM ATT DET KOMMER EN NY LÅT AV ABBA PÅ FREDAG???!!!!!!! : O HYPE!!!! JAG LEVER FÖR DETTA FAKTUM!!! Bokade singeln illa kvickt haha! SÅ SJUKT HYPE ATT JAG TROR JAG SMÄLLER AV!! HUR. FuCkInG BRA FÅR MAN VA?!?!!?!! ♥ ♥
20 okt, 2021 09:34 |
|
Harrypotterfrida
Elev |
Jag ställde upp i en skrivartävling på sommarlovet och förväntade inte att höra något av dem igen, men igår när jag bara skulle kolla deras Facebook igår så visade det sig att jag har vunnit alltihopa och de ska spela in en ljudbok på in historia
Jag har alltid älskat att skriva med det är ändå alltid kul med lite bekräftelse hehe ![]()
20 okt, 2021 10:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen