@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
har beställt 1 kg gochugaru. nu fan skare bli en stor batch kimchi!!!!!!!
♏︎ 19 okt, 2021 00:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
jag är så otroligt tacksam över en av mina vänner. mkt konstigt hur vi en började lära känna varandra då vi ”träffades” på twitter (trots att vi hänger i otroligt olika twitterkretsar). hon var den första personen jag träffade här i östersund när jag flyttade upp och mina föräldrar hade åkt tillbaka till stockholm, hon är typ världens skönaste människa överlag, och jag vill verkligen adoptera henne som storasyster för kan verkligen fråga henne om vad som helst/be om råd osv och ja. liten ordbajs blev det här men hur som helst är jag tacksam över henne ♥
19 okt, 2021 00:21 |
|
Lazarus
Prefekt |
Låt oss börja dagen positivt här!
Så, mugglisar - vad är ni stolta över idag? (Kan vara vadsomhelst, någon person, dig själv osv.) I'll go first! Är stolt över min mamma som, trots att hon är osäker på sin svenska, går en utbildning för att bli skyddsombud! ♥ stolt över att hon vågar, fast det inte alltid är lätt.
19 okt, 2021 08:51 |
|
Leoney
Elev |
Lazarus börjar ju bli riktigt tjatig nu hahaha men alltså climate live-teamet. jag är så otroligt stolt över att vi gick rakt in i kaklet och bara körde och att det blev så fantastiskt som det blev. har varit fylld med stolthet och lycka sen i lördags nu
och heja din mamma!! så cool Amicis
19 okt, 2021 09:47 |
|
Eckeltricity
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Eckeltricity: Skrivet av Lazarus: Är med på en digital konferens med kristna transpersoner från runtom i världen, och känner mig som en impostor då jag inte är troende/kristen... Det låter ju jättespännande! Jag är både troende/kristen och transperson Det var det! Vi pratade också med Ann-Christine Ruuth ♥ Är ganska säker att det var Svenska Kyrkan som anordnade det här, det är i alla fall så jag fick veta om det! Kan säga till om/när det blir nästa gång Ja, säg gärna till i så fall, det låter jättespännande! "I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 19 okt, 2021 11:16 |
|
Lazarus
Prefekt |
![]() I practice what I preach. Det regnade när jag var på väg hem från läkaren, så passade på att dansa i regnet medans jag lyssnade på Crucified av Ghost, och vid kyrkan hittade jag ett löv that just spoke to me, så jag plockade upp det och dansade och lövet hängde med i mina moves ♥ så otroligt skönt att bara sluta tänka på att andra ser mig, och bara njuta av att finnas idag. Både mitt löv (som jag såklart släpade med hela vägen hem) och mitt hår ska försöka torka nu.
19 okt, 2021 11:36 |
|
Zendaya
Elev |
bruh när datorn kraschar under en föreläsning
19 okt, 2021 11:46 |
|
Solkatten
Elev |
Inatt drömde jag att medlemmarna i One Direction kom tillbaka som en grupp! Det var underbart. Med en ny låt och allt. Jag antar att bag fortfarande djupt inom mig fortfarande hoppas... haha. I drömmen var det också runt jul av någon anledning. Liksom varför julen? Försöker min hjärna säga mig något? Jag skojar. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 okt, 2021 18:43 |
|
Fjalar
Elev |
råkade springa på kompisar på campus idag
...så nu ska jag tydligen titta på fotboll nästa vecka. det kommer bli kallt. problemet är att bortalaget är gulsvarta så jag kan inte ha min hufflepuff-halsduk 19 okt, 2021 18:56 |
|
Klaestron
Elev |
19 okt, 2021 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen