@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Salem: RÖSTA PÅ FILMER TILL HÖSTFESTENS FILMKVÄLLAR!!!!! LÄNK FINNS ÄVEN I NYHETEN!!!!!!!!!!!! KLICKA HÄR FÖR ATT RÖSTA! ses på den första kvällen kanske inte kommer rösta tho för jag kan tänka mig att se alla :O 15 okt, 2021 23:13 |
|
Emmi
Prefekt |
ok ursäkta, 16 oktober och det snöar.
igen. i onsdags lämnade snön på marken och nu vräker det ner samt de har lovat snö hela veckan...
15 okt, 2021 23:20 |
|
Eckeltricity
Elev |
Idag har jag och min pojkvän varit sambos i ett helt år!
"I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 16 okt, 2021 08:04 |
|
Zora
Elev |
16 okt, 2021 10:31 |
|
Leoney
Elev |
Detta inlägg gav 1 poäng till Ravenclaw!
18:00 IKVÄLL
Kungsträdgården, Stockholm ELLER streama på Aftonbladet och DN Climate Live - jag, Amie Bramme Sey, Frida Söderlund och min fina aktivistvän Andreas Magnusson leder detta spektakel Börjar redan komma folk till publiken så be there or be square ♥ Amicis
16 okt, 2021 11:18 |
|
Fjalar
Elev |
så starstruck man kan bli av att se mugglisar på livestream ♥ 16 okt, 2021 18:38 |
|
Leoney
Elev |
16 okt, 2021 22:23 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Lazarus: Alltså, all kärlek till Fellrendión ♥ har haft såna roliga konversationer med henne mitt i natten, och kände hur mycket det hjälpte att få skratta. Längtar verkligen tills hon kommer hit, då jäklar ska vi ta en promenad mitt i natten, hon, jag, och månen ♥ Vilket slyneri - and I love it! ![]() VI OCH MÅNEN!!!
16 okt, 2021 23:38 |
|
Katla
Elev |
tog mig en klassisk nattadusch tidigare inatt och nu tänkte jag köra lite nattyoga innan jag lägger mig. nattkatla zen mode
♏︎ 17 okt, 2021 02:36 |
|
MerlinsBeard
Elev |
lagade risotto och först trodde jag att jag hade mer än en schalottenlök så fick springa ner och köpa det precis i början, sedan när jag fräser löken inser jag att jag har glömt riset i RISotto och precis när jag inser det går brandlarmet och då inser jag att jag har glömt sätta på fläkten
När man tror sig masterat en maträtt och inte behöver förbereda något så går det så. Men slutresultatet blev väldigt bra iaf
17 okt, 2021 03:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen