@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
15 okt, 2021 20:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: MUGGLISAR SE HIT Nu är det så att jag behöver några försökskaniner, i brist på bättre ord. Höstfesten närmar sig och med det även filmkvällar! I år är det yours truly som ska göra sitt bästa att få till det så alla kan se filmerna. Tänkte prova köra via zoom, men jag är otroligt oteknisk egentligen. Skulle i alla fall behöva kanske 5-10 frivilliga som vill köra zoom-samtal med mig någon dag snart, för att se hur det blir att kolla film såhär i praktiken. Uggla gärna om du är intresserad ♥ Obs! Blir inte en hel filmkväll utan mest vill se hur det tekniska och praktiska kommer samarbeta. Vi vill ju inte ha filmkväll och det sen visar sig att ingenting funkar. Jag hade kunnat ställa upp en jag har aldrig ens prövat Zoom förut xD 15 okt, 2021 21:42 |
|
molnbär
Elev |
Skrivet av Fjalar: å ena sidan borde jag gå på clive för det är ju inte SÅ långt till sthlm å andra sidan ska det bli otroligt skönt med en lugn helg nu, efter att ha gjort en massa saker varje lördag i fem veckor om du vill så kan du ju se livesändning på aftonbladets eller dn:s hemsida 15 okt, 2021 21:46 |
|
Emmi
Prefekt |
15 okt, 2021 21:55 |
|
Lazarus
Prefekt |
15 okt, 2021 22:01 |
|
Salem
Lärare |
RÖSTA PÅ FILMER TILL HÖSTFESTENS FILMKVÄLLAR!!!!!
LÄNK FINNS ÄVEN I NYHETEN!!!!!!!!!!!! KLICKA HÄR FÖR ATT RÖSTA!
15 okt, 2021 22:33 |
|
Leoney
Elev |
Skrivet av Lazarus: me me me me me me me meMUGGLISAR SE HIT Nu är det så att jag behöver några försökskaniner, i brist på bättre ord. Höstfesten närmar sig och med det även filmkvällar! I år är det yours truly som ska göra sitt bästa att få till det så alla kan se filmerna. Tänkte prova köra via zoom, men jag är otroligt oteknisk egentligen. Skulle i alla fall behöva kanske 5-10 frivilliga som vill köra zoom-samtal med mig någon dag snart, för att se hur det blir att kolla film såhär i praktiken. Uggla gärna om du är intresserad ♥ Obs! Blir inte en hel filmkväll utan mest vill se hur det tekniska och praktiska kommer samarbeta. Vi vill ju inte ha filmkväll och det sen visar sig att ingenting funkar. (beror dock på när) Skrivet av Fjalar: jaaa kom dit och se mig skämma ut mig inför massa människor ♥ (men also, ta hand om dig)å ena sidan borde jag gå på clive för det är ju inte SÅ långt till sthlm å andra sidan ska det bli otroligt skönt med en lugn helg nu, efter att ha gjort en massa saker varje lördag i fem veckor Amicis
15 okt, 2021 22:37 |
|
Lazarus
Prefekt |
![]() Visual representation av Salem (i alla fall så jag föreställer mig det) när han pratade i voice men alla andra glömde lyssna och gjorde annat istället.
15 okt, 2021 22:46 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Lazarus: ![]() Visual representation av Salem (i alla fall så jag föreställer mig det) när han pratade i voice men alla andra glömde lyssna och gjorde annat istället. Värsta hatbrottet
15 okt, 2021 22:46 |
|
Emmi
Prefekt |
Noah försöker va duktig, vi andra glömmer lyssna och sysslar med annat tänker att någon annan lyssnar istället för mig.
15 okt, 2021 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen