@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
fenomenal pubkväll. det roliga är att jag stämde inte ens träff med nån, jag bara gick till det vanliga stället i hopp om att hitta kompisar o självklart satt de där. sen gick vi till ett ställe som jag inte varit på innan och det var mysigt!
dagens positiva lista: - har ätit mat regelbundet - har haft brädspelevent med HP-föreningen o det var kul - sydde om the neckline på min tröja så den passar bättre - gick i krispiga löv - plockade upp en kastanj. tänkte kasta bort den men råkade ta med den hem - cyklade. väldigt kort o lite olagligt men det är ju KUL att cykla ♥ - träffade vänner som jag har saknat. var ju typ hela två veckor sen jag träffade dem - har inte mått skit över essän fastän jag kanske borde vara stressad x) Godnatt 15 okt, 2021 01:58 |
|
LunaLovegood1
Elev |
15 okt, 2021 11:20 |
|
Lazarus
Prefekt |
Alltså, all kärlek till Fellrendión ♥ har haft såna roliga konversationer med henne mitt i natten, och kände hur mycket det hjälpte att få skratta. Längtar verkligen tills hon kommer hit, då jäklar ska vi ta en promenad mitt i natten, hon, jag, och månen ♥
15 okt, 2021 11:34 |
|
molnbär
Elev |
Älskar när lärare använder overhead-projektor istället för powerpoint
15 okt, 2021 13:12 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av molnbär: mÄlskar när lärare använder overhead-projektor istället för powerpoint Riktigt nostalgiskt! 15 okt, 2021 13:22 |
|
Lazarus
Prefekt |
MUGGLISAR SE HIT
Nu är det så att jag behöver några försökskaniner, i brist på bättre ord. Höstfesten närmar sig och med det även filmkvällar! I år är det yours truly som ska göra sitt bästa att få till det så alla kan se filmerna. Tänkte prova köra via zoom, men jag är otroligt oteknisk egentligen. Skulle i alla fall behöva kanske 5-10 frivilliga som vill köra zoom-samtal med mig någon dag snart, för att se hur det blir att kolla film såhär i praktiken. Uggla gärna om du är intresserad ♥ Obs! Blir inte en hel filmkväll utan mest vill se hur det tekniska och praktiska kommer samarbeta. Vi vill ju inte ha filmkväll och det sen visar sig att ingenting funkar.
15 okt, 2021 15:52 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av molnbär: Älskar när lärare använder overhead-projektor istället för powerpoint jag glömde att lärare var ett yrke och inte endast en titel på mugglis
15 okt, 2021 17:43 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar att Idol faktiskt kan ta in internationella gäster i år! Det saknade jag med Idol förra året. Så underbart med ett normalt Idol i år. Förra fredagen var det Ed Sheeran och idag är det Måneskin!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2021 18:27 |
|
mitchan
Lärare |
15 okt, 2021 19:27 |
|
Fjalar
Elev |
å ena sidan borde jag gå på clive för det är ju inte SÅ långt till sthlm
å andra sidan ska det bli otroligt skönt med en lugn helg nu, efter att ha gjort en massa saker varje lördag i fem veckor 15 okt, 2021 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen