@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
13 okt, 2021 20:38 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Fjalar: Skrivet av Atira: Det har börjat en ny kollega på mitt jobb. En tjej som är några år äldre än mig bara. Rätt nice då många där är betydligt äldre. Jag känner egentligen inte henne speciellt väl, men vi brukar iofs snacka när vi ses. Och idag när jag skulle gå hem så hör jag mig själv säga: ”Om du vill luncha nån dag så gör jag gärna det!” Vem är jag ens?? Så social jag blivit..! :o x) Men hon är en sån där person som är så enkel att umgås med. Det blir liksom inte stelt. Kul ju!! Som när jag var på ett student-event och började snacka med en fellow queer person i typ fem minuter innan hen skulle gå därifrån. Det var förvånansvärt lätt att prata så jag letade upp hen på sociala medier efteråt och bara "tja vill du hänga med på det här eventet". Ofta är det svårt att vara social men ibland så, ibland behöver det tydligen inte vara så komplicerat. ^_^ Ja men exakt! Man gör det oftare mer komplicerat i sitt eget huvud. Det är egentligen inte så svårt! ^^ 14 okt, 2021 11:54 |
|
Rhaella
Elev |
Så en av av mina kompisar nämnde att det var en bokerie hon läst som var rätt okänd, och hon hade köpt böckerna på loppis och det fick mig att tänka på en serie och bara " Oh det var typ en trashy vampyr serie på 12 böcker, brukade köpa böckerna om jag såg de på loppis."
Och anyway turns out att vi snackade om samma okända trashy vampyr serie.
14 okt, 2021 13:58 |
|
Lazarus
Prefekt |
Dagens tacksamhet:
- att jag fått vakna - att jag har otroligt underbara vänner - att jag har väldigt fina pratstunder med de som jobbar inom svenska kyrkan här - att mamma ringer för att kolla hur jag mår - att mina katter vet när jag mår dåligt så de kommer och sover bredvid - att partner in crime orkar med mina grejer, trots att hon själv har mycket i sitt liv just nu - att kaffe finns - att min medicin hjälper - att jag, trots att det ofta känns som att jag är det, inte är ensam alls
14 okt, 2021 17:10 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Rhaella: house of night?Så en av av mina kompisar nämnde att det var en bokerie hon läst som var rätt okänd, och hon hade köpt böckerna på loppis och det fick mig att tänka på en serie och bara " Oh det var typ en trashy vampyr serie på 12 böcker, brukade köpa böckerna om jag såg de på loppis." Och anyway turns out att vi snackade om samma okända trashy vampyr serie. 14 okt, 2021 17:19 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Zendaya: Skrivet av Rhaella: house of night? Så en av av mina kompisar nämnde att det var en bokerie hon läst som var rätt okänd, och hon hade köpt böckerna på loppis och det fick mig att tänka på en serie och bara " Oh det var typ en trashy vampyr serie på 12 böcker, brukade köpa böckerna om jag såg de på loppis." Och anyway turns out att vi snackade om samma okända trashy vampyr serie. Jajamän
14 okt, 2021 19:04 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Rhaella: det var min kompis favoritbokserie när hon var yngre och även jag blev beroende ett tag Skrivet av Zendaya: Skrivet av Rhaella: house of night? Så en av av mina kompisar nämnde att det var en bokerie hon läst som var rätt okänd, och hon hade köpt böckerna på loppis och det fick mig att tänka på en serie och bara " Oh det var typ en trashy vampyr serie på 12 böcker, brukade köpa böckerna om jag såg de på loppis." Och anyway turns out att vi snackade om samma okända trashy vampyr serie. Jajamän ![]() 14 okt, 2021 19:36 |
|
scarhead
Lärare |
det är 'hatar alla män' och 'jag vet inte om jag ens gillar killar' och 'jag kmr aldrig orka dejta killar' tills en kille skriver att ben wyatt är o jag citerar "hands down, a real snack"
14 okt, 2021 22:30 |
|
Eckeltricity
Elev |
Satt och snackade med min pojkvän, vi skämtade lite, och vips fick jag en idé till en berättelse! Känner mig så inspirerad nu!
"I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 14 okt, 2021 23:08 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
En sista husbilstur hinner vi med i år!!
14 okt, 2021 23:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen