@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Kom hem från ett härligt äventyr för att direkt stressa över olika moment i studierna på ett sådant vis att jag undvikt grejerna tills... nyss. och allt löste sig fint på ca 1,5h (dvs. en veckas uteblivna studier). Love it!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 okt, 2021 13:30 |
|
Leoney
Elev |
Detta inlägg gav 1 poäng till Ravenclaw!
jag är otroligt stressad atm och mitt mående går väldigt upp och ner men! tänkte göra en Lazarus-style och lista allt jag är glad/tacksam för/ser fram emot denna veckan:
Spoiler: Tryck här för att visa! Amicis
12 okt, 2021 14:18 |
|
Solkatten
Elev |
Det är för mycket damm i mitt rum.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 okt, 2021 15:28 |
|
Lazarus
Prefekt |
Kan ni ibland känna som att helt plötsligt är det ett namn som "förföljer" er? Liksom, har inte känt en enda person med ett visst namn, och nu på kort tid är det minst fyra med just det namnet som dök upp i mitt liv?!
12 okt, 2021 16:51 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Lazarus: snälla man bör inte stöta på så många med namnet dennis som jag gjort de senaste fyra årenKan ni ibland känna som att helt plötsligt är det ett namn som "förföljer" er? Liksom, har inte känt en enda person med ett visst namn, och nu på kort tid är det minst fyra med just det namnet som dök upp i mitt liv?! 12 okt, 2021 17:09 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Lazarus: snälla man bör inte stöta på så många med namnet dennis som jag gjort de senaste fyra åren Kan ni ibland känna som att helt plötsligt är det ett namn som "förföljer" er? Liksom, har inte känt en enda person med ett visst namn, och nu på kort tid är det minst fyra med just det namnet som dök upp i mitt liv?! vet du vad? jag håller med faktiskt. för många dennis i världen! själv är jag förföljd av elias...
12 okt, 2021 17:13 |
|
scarhead
Lärare |
ska träffa människor jag aldrig träffat innan o tror ej detta hänt sen innan p*ndemin så jag är livrädd? så nervös mår skit. jättekul att träffa de få jag känner men ojoj att träffa och lära känna nya människor nu näääää hur ska detta gå. min kurator hade sagt att det här är ngt bra o att min fight or flight instinkt ringer säger väl det men jag vet inte asså. jag vet inte
12 okt, 2021 17:17 |
|
Elinaey
Elev |
Jag satte en sötpotatis i lite jord för ett tag sen och nu är det en superfin planta och jag är så stolt? Den har liksom levt i flera veckor?
12 okt, 2021 17:20 |
|
Newt's Niffler
Elev |
ÅH HERREGUD JAG SKA TILL STOCKHOLM PÅ LÖRDAG
DET ÄR SANT, DET ÄR ACTUALLY SANT, DET BLIR AV, JAG SKA PÅ CLIMATE LIVE ÄR SÅÅ TAGGAD (Och ja jag har vetat det ett bra tag men nu sjönk det verkligen in att det är PÅ LÖRDAG!!!) 12 okt, 2021 17:43 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Kom hem från ett härligt äventyr för att direkt stressa över olika moment i studierna på ett sådant vis att jag undvikt grejerna tills... nyss. och allt löste sig fint på ca 1,5h (dvs. en veckas uteblivna studier). Love it! Vad använde du för trollformel? 12 okt, 2021 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen