@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
hahahha är lite halloweenfest skadad
av ngn anledning kallar vi grönsaker etc på jobbet "Linman". Idag när vi pratade om det hörde jag Liemannen å ba Vah? Nu när jag ser Linman lappar så ser jag enbart Liemannen å småler. Tur vi har munskydd så ingen ser mej småle
11 okt, 2021 23:54 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av SweeneyTodd: Jag är orimligt taggad på att ha fest nästa helg enbart för att jag får ordna quiz, bestämma tema och fixa karaoke... Alltså enda gången man kan tvinga ens kompisar till typ vad som helst och de går med på det. Spoiler: Tryck här för att visa! Så fort jag läste att du bestämde tema så visste jag exakt vad det skulle vara! Och måste också berätta att jag faktiskt drömde att du tvingade mig att bryta in på ABBA-museet med dig...
12 okt, 2021 07:03 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av SweeneyTodd: Jag är orimligt taggad på att ha fest nästa helg enbart för att jag får ordna quiz, bestämma tema och fixa karaoke... Alltså enda gången man kan tvinga ens kompisar till typ vad som helst och de går med på det. Spoiler: Tryck här för att visa! Så fort jag läste att du bestämde tema så visste jag exakt vad det skulle vara! Och måste också berätta att jag faktiskt drömde att du tvingade mig att bryta in på ABBA-museet med dig... Hahha, personligen tycker jag att det är en dröm som vi borde göra verklighet av faktiskt!
12 okt, 2021 08:02 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av Lazarus: Skrivet av SweeneyTodd: Jag är orimligt taggad på att ha fest nästa helg enbart för att jag får ordna quiz, bestämma tema och fixa karaoke... Alltså enda gången man kan tvinga ens kompisar till typ vad som helst och de går med på det. Spoiler: Tryck här för att visa! Så fort jag läste att du bestämde tema så visste jag exakt vad det skulle vara! Och måste också berätta att jag faktiskt drömde att du tvingade mig att bryta in på ABBA-museet med dig... Hahha, personligen tycker jag att det är en dröm som vi borde göra verklighet av faktiskt! Men faktiskt!
12 okt, 2021 08:35 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av Lazarus: Skrivet av SweeneyTodd: Jag är orimligt taggad på att ha fest nästa helg enbart för att jag får ordna quiz, bestämma tema och fixa karaoke... Alltså enda gången man kan tvinga ens kompisar till typ vad som helst och de går med på det. Spoiler: Tryck här för att visa! Så fort jag läste att du bestämde tema så visste jag exakt vad det skulle vara! Och måste också berätta att jag faktiskt drömde att du tvingade mig att bryta in på ABBA-museet med dig... Hahha, personligen tycker jag att det är en dröm som vi borde göra verklighet av faktiskt! Men faktiskt! Jag tycker att vi slår till & gör det på nyårsafton så vi kan smyga runt med Happy new year i bakgrunden och vara säkra på att ingen upptäcker att vi snor med oss originaldräkterna från guldrummet & de ikoniska hörlurarna... och deras ikoniska baseboll jackor... eller vet du vad. Vi tar rubbet och de kommer inte se det förrän det redan är försent mohaha
12 okt, 2021 08:48 |
|
Lazarus
Prefekt |
SweeneyTodd
Det där var den bästa planen jag någonsin läst/hört! I'm in
12 okt, 2021 09:16 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Lazarus Super! Då var det bestämt! Och helt ärligt kan vi säkert övertala ABBA att hjälpa till så de kan hämnas för att de kallades kommersiella av Sverige på 70-talet.
"Skrattar bäst som skrattar sist."
12 okt, 2021 09:40 |
|
Lazarus
Prefekt |
SweeneyTodd
Perfekt! Vi kontaktar dem så snart som möjligt då _____________ Dagens planer: Översätta 700 ord från svenska till polska, och böja 500 verb... blir väldigt spännande! Så ska jag skriva allt det där fint och spela in så vår familjevän kan lyssna och läsa, så hon kan både stava och uttala allt. Känner mig som en lärare nu, haha!
12 okt, 2021 09:52 |
|
LunaLovegood1
Elev |
tyckte ändå jag hade hyfsat fokus på föreläsningen trots att jag hatar statistik med en brinnande passion, men min kropp tyckte att över två timmar utan paus inte var bra så gick iväg från datorn ett par minuter --> missade hela introduktionen/förklaringen av en helt ny grej så jag är lost. vad bra emma
12 okt, 2021 12:09 |
|
PansyMalfoyParkinson
Elev |
tog ansiktsmask med pepparmint innan och nu blåser det kallt på ansiktet när jag e ute och då menar jag VERKLIGEN kallt
12 okt, 2021 12:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen