@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
Vill bara meddela hur lustigt det kändes att vara på folkmusikfestivalen i helgen. Basically alla andra var ju där för att de kan spela instrument, medan jag inte kan spela någonting och knappt dansa heller. Borde jag börja öva?
![]() 10 okt, 2021 21:20 |
|
Emmi
Prefekt |
fick feeling och lagade en paj.
av julskinka. i oktober. sen skulle jag göra en vegetarisk paj i samma röra för de va så roligt. läste 0.5 l kallt vatten. tänkte men gud vad detta ser..fel ut? läser receptet igen ba hallow. inser, aha. de skulle va 0.5 DL kallt vatten. ah.. hatar när det händer..
11 okt, 2021 00:10 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Jag hittade mina gamla bilder från 2014 när jag var 11 och oh gosh det är fantastiskt men även så hemskt. Thank you google photos that i did not know existed or had kept my photos for almost 10 years
www.kulturforeningennimbus.com 11 okt, 2021 12:27 |
|
Lazarus
Prefekt |
Igår när jag satt på balkongen hörde jag några tjejer, som var runt 12 år och gick till min port; en av de sa "du borde se min nya grannes katter, de är så söta” och jag är den enda nya grannen, men tänkte att jag bor ju högst upp och katterna syns inte när de är på balkongen. Så gick jag hem efter att ha handlat imorse och såg Spike i sovrumsfönstret. Insåg då att just det, mina katter sitter i köksfönstret eller sovrumsfönstret och stirrar ut, så var nog då den där tjejen har sett dem haha!
Men ja, håller med henne. Mina katter är väldigt söta ♥
11 okt, 2021 12:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
usch det är så jobbigt att det känns som att jag börjar bli sjuk IGEN.... var tokförkyld för två veckor sen och nu har jag ont i halsen och typ vågor av feberkänsla?? pallar verkligen inte bli sjuk igen asså jag orkar verkligen inte
11 okt, 2021 13:23 |
|
Lazarus
Prefekt |
Can we just take a moment för att uppskatta att jag, som är så osäker på allt jag gör, lär en familjevän svenska? Hon frågade och jag sa ja, och det är faktiskt rätt coolt. Även om min polska är rätt dålig nuförtiden, haha… Men liksom, att jag är så bekväm med min svenska nu att jag frivilligt lär andra?
11 okt, 2021 16:55 |
|
scarhead
Lärare |
jag är så dramatisk omg satt imorse på min lektion o tänkte att nej nu är botten nådd. den kroniska ledsenheten är här. kmr aldrig komma tillbaka från detta jag känner mig själv spiral this is going bad. sen åkte jag hem, åt lite mat, drack lite kaffe, tog en nap o nu är jag så neutral o stabil man kan bli. ibland är man ledsen o förtvivlad men ibland är man också bara trött och utmattad efter en jobbig jobbhelg och för lite sömn
11 okt, 2021 17:22 |
|
Klaestron
Elev |
11 okt, 2021 19:11 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Idag innan skolan började var jag ute på en liten shopping spree och handlade TVÅ julkalendrar! En tékalender från Tehuset Java och en lakritskalender från något fint lakritsmärke (de säljs på Ahlgrens). Nu blir jag ännu mer taggad inför julsäsongen!
11 okt, 2021 21:58 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Jag är orimligt taggad på att ha fest nästa helg enbart för att jag får ordna quiz, bestämma tema och fixa karaoke...
Alltså enda gången man kan tvinga ens kompisar till typ vad som helst och de går med på det. Spoiler: Tryck här för att visa!
11 okt, 2021 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen