@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SweeneyTodd
Elev |
Hösten är här och jag känner mig rastlös till 1000. Längtar sjukt mycket till höstfesten nu - minns att den fick mig känna mig mer till ro och mindre ensam förra året! ♥
9 okt, 2021 20:29 |
|
Atira
Elev |
Skärmen på min mobil sprack så jag var och lämnade in telefonen och bad de byta skärm. En timme och 350 kr senare så är mobilen precis som ny! Känns nice att ha lagat något istället för att köpa nytt. ^^ Visserligen så är min telefon hur gammal som helst, men den fungerar fortfarande fint.
9 okt, 2021 21:34 |
|
mixMartina
Elev |
Skrivet av mixMartina: Hej, jag heter mixMartina, är 30 år och ska spela Minecraft för första gången. Om min sambo får igång allt på sin dator vill säga, vi börjar starkt med teknikstrul. Mitt äventyr har börjat! Vi kom igång och lyckades med konsten att spawna.... mitt i DJUNGELN!!! Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 9 okt, 2021 22:33 |
|
Lazarus
Prefekt |
Kunde inte bestämma mig om jag skulle sortera böcker eller se film. Sen fick jag den briljanta idéen att sortera medans jag ser film
Ikväll blir det tråkiga vuxengrejer; tvättstuga. Ugh.
10 okt, 2021 16:09 |
|
Fjalar
Elev |
Gick upp vid två idag. Har lite lust att köpa chips och plugga hela natten sen. Det är probably en dålig idé men ibland är det kul med nattplugg
10 okt, 2021 16:28 |
|
Klaestron
Elev |
10 okt, 2021 16:37 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Klaestron: lagade just ett storkok som blev 13 matlådor plus två skålar med mat Så skön känsla när man gjort det! ![]() Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 10 okt, 2021 16:38 |
|
LunaLovegood1
Elev |
är orimligt trött? liksom på nivån "skulle jag lägga mig ner skulle jag däcka inom 10 sekunder". fattar inte varför hahahah sov till 10 och drack kaffe för två timmar sen men är ÄNDÅ dödstrött? america explain
10 okt, 2021 18:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: är orimligt trött? liksom på nivån "skulle jag lägga mig ner skulle jag däcka inom 10 sekunder". fattar inte varför hahahah sov till 10 och drack kaffe för två timmar sen men är ÄNDÅ dödstrött? america explain Så lustigt att detta var det senaste inlägget då jag precis skulle skriva att jag säkert hade kunnat somna om jag la mig ner hahah. Dock är det pga vi har haft besök av min storebror, hans tjej, deras bebis på under två månader och två hundar från fredag kväll till förmiddag idag. Vi har även på lördagen besökt både mormor och farmor samt en kort besök på stranden. Mitt huvud blir snabbt trött. Ikväll tänker jag äntligen se det senaste av Idol eftersom jag fick hoppa över det i fredags. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 okt, 2021 18:54 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Är hemma en sväng om, och följde med mor och far till kyrkan. Sen kom kantorns fru fram till mig och bara "Jag älskar din tröja!" (Jag hade min ABBA tröja på mig) Sen följde tre timmars snack om bara ABBA där vi nördade ner oss enormt. Kantorn satt brevid och sen satte vi oss och jammade ABBA ett långt tag - Sååå sjukt roligt! Känner bara vilket glädjerus jag fick!
Så nu ska vi eventuellt göra en ABBA konsert hahaha - taggad till tusen!
10 okt, 2021 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen