@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Vuxenpoäng för Alex som diskat, städat badrummet, uppdaterat och fyllt i grejer i almanackan, och sorterat i skåpet med muggar och te så mina muminmuggar är on display, allt innan klockan blev 9. Huh.
Vad ska man göra resten av dagen då...
9 okt, 2021 09:11 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Lazarus: Vuxenpoäng för Alex som diskat, städat badrummet, uppdaterat och fyllt i grejer i almanackan, och sorterat i skåpet med muggar och te så mina muminmuggar är on display, allt innan klockan blev 9. Huh. Vad ska man göra resten av dagen då... Snyggt jobbat! Här har bara kaffe kokats och disken diskats. Ser på Angel nu. Du kanske kan göra något du gillar resten av dagen?
9 okt, 2021 09:34 |
Medi
Elev |
9 okt, 2021 09:34 |
|
Asked Calmly
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Såg första avsnittet förra veckan och kommer se nästa avsnitt idag (troligen)!Snälla! Säg att det finns någon mer här som följer Mer Panik i Tomteverkstan!
9 okt, 2021 10:07 |
|
Nymphie
Elev |
Jag är typ aldrig helt ensam hemma längre. Alltså jag kan ju vara ifred, men kan aldrig vara riktigt ensam, och saknar att kunna gå runt och skrika låttexter utan oroa mig för att jag stör.
9 okt, 2021 11:20 |
|
Lazarus
Prefekt |
Tacksam för att man kan titta på filmer och serier tillsammans över zoom. Kollade nyaste Grantchester-avsnittet med Partner in Crime och det var så skönt att kunna kommentera allt tillsammans, och sen prata om olika teorier vi har.
Men nu tror jag att jag ska måla lite innan jag och mamma hämtar resten av mina böcker
9 okt, 2021 13:15 |
|
Ellpotter09
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Snälla! Säg att det finns någon mer här som följer Mer Panik i Tomteverkstan! Kunde inte vänta till december för nästa julkalender så jag gör det också! 9 okt, 2021 13:22 |
|
Klaestron
Elev |
9 okt, 2021 13:42 |
|
Eckeltricity
Elev |
Fick något infall häromdagen och blev aktiv på instagram igen. Har redan prestationsångest över vad jag ska posta.
Lovat spela harpa på en julträff. Hittade inte mitt häfte med julnoter så hade det som ursäkt att inte öva. Idag hittade jag det tyvärr. Och när jag såg vilka noter jag markerat sedan innan insåg att jag alltid ska göra det så svårt för mig själv, att jag väljer den svåra versionen av noten fastän jag är nybörjare. Ska försöka öva mig på att ta den lätta versionen. Det kanske inte är så konstigt att jag tycker det är tråkigt och omotiverande när jag väljer det svåraste hela tiden. Det är tillräcklig utmaning för mig att spela inför andra och även de lätta versionerna är ju väldigt vackra. Jag förstår inte varför jag alltid ska krångla till allt. "I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange." - Dale Cooper, Twin Peaks. "Vi tänker leva la vida, sen får det bli vad det blir, va?" - Medina 9 okt, 2021 18:43 |
|
mixMartina
Elev |
Hej, jag heter mixMartina, är 30 år och ska spela Minecraft för första gången. Om min sambo får igång allt på sin dator vill säga, vi börjar starkt med teknikstrul.
Like sand through the hourglass, so are the days of our lives 9 okt, 2021 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen