Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
(Nej du skrev inget om det)
28 aug, 2013 15:59
|
|
Borttagen
|
( Men man ser väl att hon är trasslig i håret och sånt )
Mannen slog till Mas så att han blev yr, sen tog han upp Syrena och drog ner hennes byxor, då såg han det, hela hennes sköte var sprucket och blodigt.
Han satte på byxorna och gick upp och gav Syrena till sin fru, sen gick han ner och tog med sig Mas upp
28 aug, 2013 15:59
|
|
Borttagen
|
Jag låg avsvimmad med min stav i handen
28 aug, 2013 16:00
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 16:01
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 16:02
|
|
Borttagen
|
"Mamma!,skrek syrena och kramade om den biffiga kvinnan
28 aug, 2013 16:02
|
|
Borttagen
|
( Jaja )
Syrena fick sitta i sin fars famn och Mas satt fastspänd i bagageluckan
28 aug, 2013 16:03
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade och frågade "var är jag ?"
28 aug, 2013 16:04
|
|
Borttagen
|
" I helvetet!" Fräste Syrena's pappa
28 aug, 2013 16:06
|
|
Borttagen
|
"Sex gubbe" fräste jag när jag såg flickan som blev juckad
28 aug, 2013 16:06
|
Du får inte svara på den här tråden.