Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Buffy the vampire slayer theme ;D
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 aug, 2011 19:04 |
|
colloportus
Elev |
Ytterst bra musiksmak! Måste också lyssna på den nu ♥ 7 aug, 2011 19:05 |
|
kinshaw
Elev |
7 aug, 2011 19:15 |
|
Borttagen
|
Kent - Ismael
7 aug, 2011 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av colloportus: Skrivet av Borttagen: Avenged Sevenfold - Brompton Cocktail Älskaaa ♥ The Used - On My Own Ååh, ja, Brompton Cocktail är så bra ♥ Lyssnar på den nu igen haha. 7 aug, 2011 19:33 |
|
Borttagen
|
Avenged Sevenfold - Danger Line
7 aug, 2011 19:37 |
|
colloportus
Elev |
Jag blir ytterst glad över att det finns människor som gillar A7x :'D
Avenged Sevenfold - Warmness On The Soul 7 aug, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
Det känns som att det har varit mycket snack om Avenged Sevenfold här. Det betyder nog att dom är bra, så därför ska jag också ta och lyssna lite på dem nu! 8D
7 aug, 2011 19:43 |
|
Ginnyy
Elev |
Det gör du väldigt rätt i! Nun lyssnar jag på Guys like Potter - Starkid ♥
7 aug, 2011 19:43
Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 7 kl. 19:47
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det känns som att det har varit mycket snack om Avenged Sevenfold här. Det betyder nog att dom är bra, så därför ska jag också ta och lyssna lite på dem nu! 8D Åh, duktigt! ^^ Avenged Sevenfold - Buried Alive 7 aug, 2011 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen