Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
14 okt, 2012 09:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissLollo: Ja Skrivet av Borttagen: vi får gråta tillsammans! :'''(( Spoiler: Tryck här för att visa! 14 okt, 2012 09:55 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag shippar Finn och...glömmer alltid vad hon heter, hon som alla kastar juice på? C:
14 okt, 2012 12:27 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Jag shippar Finn och...glömmer alltid vad hon heter, hon som alla kastar juice på? C: Slushies 14 okt, 2012 12:39 |
|
ailiiin
Elev |
EmahS, måste bara säga att jag älskar spellistan på spotify, asbra idé ju
14 okt, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Rachel är full O_o
14 okt, 2012 13:59 |
|
Stranger
Elev |
Jag shippar inte Finchel.
Någon som shippar Klaine eller Kurtbastian?? 14 okt, 2012 14:00 |
|
ailiiin
Elev |
Klaineeeeeeeeee ftw my otp ♥ 14 okt, 2012 14:02 |
|
Stranger
Elev |
^ JAG VET! Men kurtbastian är flawless too. ^^ Shippar typ Kurt med Alla. xD
Sedan är Brochel MYCKET bättre än Finchel. Älskar Dean Geyer. :33 14 okt, 2012 14:03 |
|
MissLollo
Elev |
14 okt, 2012 14:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen