Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nendra
Elev |
Jag skulle nog säga skridskor men jag är bättre på att åka skidor.
There once was a boy named Harry... 17 dec, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
skridskor
17 dec, 2012 13:05 |
|
BlondaHermione
Elev |
17 dec, 2012 13:25 |
|
Smutsen
Elev |
Skridskor, har aldrig åkt skidor.
17 dec, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
Jag har bara åkt skidor ett fåtal gånger, men det är så himlans kul, så skidor!
17 dec, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Skridskor.
Hatar skidor. 17 dec, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Skidor, tror jag 8D
17 dec, 2012 15:16 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Skridskor
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 17 dec, 2012 15:30 |
|
Miss Black
Elev |
Har bara åkt skidor två gånger, skridskor många fler. Därför har jag liksom tröttnat lite på det ( >_< ) och tar skidor!
Min bokblogg
17 dec, 2012 15:43 |
|
stellaa
Elev |
17 dec, 2012 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen