Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det senaste mugglis-skvallret!

Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!

1 2 3 ... 289 290 291 ... 538 539 540
Användare Inlägg
scarhead
Lärare

Avatar

+2


NU ÄR DET DAGS FÖR MUSIKNYTT.

Bandet The Best Url har verkligen blivit en succé, efter den nya singeln I'll Just Reblog This, och nu har en sneak peek av musikvideon till Anonymous Friends kommit ut. Låten handlar om två flickor som båda följer varandra på Tumblr men är båda för blyga för att våga bli vänner. Så istället skickar de båda anonyma meddelanden till varandra, och det utvecklas till en stark vänskap.
- Ja, låten är inspirerad av att jag och min kära vän Minna/americantragedy blev rätt bra vänner genom Tumblr. Det började inte med anonyma meddelanden men ja, hade inte Tumblr funnits hade inte det hänt, sa sångaren och pianospelaren scarhead.
- Ja, jag vet inte vad som skulle hänt om jag inte hade Tumblr! Vi kommer alltid fortsätta med musiken, vi har kommit riktigt långt med det. Vi har också blivit riktigt bra vänner på det här sättet! Vi har upplevt så mycket tack vare musiken, säger JoLizz med gitarren i knäet och papper och penna i händerna.
Den nya videon kommer ut 19 maj, den planerades komma ut 16 maj men medlemmarna som tittar på Glee (det vill säga si_tonks och scarhead) puttade fram datumet för de kommer gråta sönder den 16 maj.
- Vi kommer också ha en liten överraskning om videon, håll utkik på vår Tumblr http://officialbesturl.tumblr.com! säger Lizzie Lovegood och skuttar iväg för att spela in videon. JoLizz sitter på golvet med en gitarr i handen, Lizzie Lovegood ligger i en soffa med mobilen och skrattar åt ett skämt som si_tonks, som gör gifs från sneak peeken på datorn, hade utbrast och scarhead sitter vid en annan dator och redigerar. Vi har stora förväntningar.
Nu finns även den nya singeln ''50 notes of love'' kommit ut i musikaffären Mugglismusiken!

Nu har ett nytt band skapats, igen - The Mockingjays. Bandet innehåller sångaren §irius, basisten Pillow, sångaren och gitarristen Celebikai och trummaren EmahS. Den första skivan ''I want some Peeta-bread'' har nu kommit ut, med bland annat den populära sången ''Oh deer Catnip'' och ''It feels like nightlock''.
- Ja, vi satt alla och diskuterade The Hunger Games tillsammans med The Best Url, och Celebikai började oseriöst skriva en låt. Den visade sig bli en succé när hon tog sin gitarr och spelade in det och la ut det på Mugglistube, så ja. Vi bestämde oss för att bilda ett band! säger Pillow glatt.
- Vi kommer äga sönder. Ursäkta mig, nu ska jag gå och skriva låtar, säger §irius.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

17 maj, 2012 13:11

Borttagen

Avatar


scarhead - Hahah, omg. xD Awesomeness on high level!

17 maj, 2012 15:34

Borttagen

Avatar


senaste nytt Pillow är kär i en håborste

17 maj, 2012 17:23

Borttagen

Avatar


Det sägs att luna99 ska försöka att lära sig alviska!!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi795.photobucket.com%2Falbums%2Fyy237%2FLadyof_Death%2Flord-of-rings-deleted-scenes_a_GIFSoupcom3.gif

17 maj, 2012 17:29

Borttagen

Avatar


linnlovegood - Nai, faktiskt inte.

17 maj, 2012 17:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
linnlovegood - Nai, faktiskt inte.
jo O_O

17 maj, 2012 17:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det sägs att luna99 ska försöka att lära sig alviska!!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi795.photobucket.com%2Falbums%2Fyy237%2FLadyof_Death%2Flord-of-rings-deleted-scenes_a_GIFSoupcom3.gif

lycka till! xD

17 maj, 2012 17:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det sägs att luna99 ska försöka att lära sig alviska!!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi795.photobucket.com%2Falbums%2Fyy237%2FLadyof_Death%2Flord-of-rings-deleted-scenes_a_GIFSoupcom3.gif

lycka till! xD

Tack, det behövs...

17 maj, 2012 17:52

linnvendela
Elev

Avatar


Linn/linnvendela är smått förälskad i Arwen...

Jaha.

17 maj, 2012 17:53

amanda1104
Elev

Avatar


Kul tråd *Bevakar*

Och så lite skvaller... Har hört att amanda1104 har skaffat sig en härskarinna Vem kan det vara mån tro?


Lycka till med Alviskan luna99 Håller själv på och det går famåt

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

17 maj, 2012 18:02

1 2 3 ... 289 290 291 ... 538 539 540

Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!

Du får inte svara på den här tråden.