What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Ginnyy: På Glee Wiki står det: "Darren Criss is a singer-songwriter and actor. He is best known for playing Harry Potter in the fanmade hit musical, A Very Potter Musical and A Very Potter Sequel and soon A Very Potter Threequel" Really? OMR!!! Måste se den om det blir en sådan och det inte bara är något dom säger! det har gått jätte många rykten om det och det var någon som hade gått ut med det på sin twitter ^^ Det är rykten precis överallt och Starkids har sagt att de har hela storyn färdig och så men att alla inte riktigt har tid. Eller ah, som jag har fattat det så är det mestadels Glee som står i vägen... Wikin måste ha snappat upp det från nåt rykte, för om det verkligen skulle hända så skulle Starkid ladda oss och reta oss med ledtrådar och hemlighetsfulla videos innan de avslöjade något ^^ ååh, jag vet ! men jag vill så gärna tro på det! hoppas iaf att det är sant! 7 okt, 2011 22:53 |
|
Katla
Elev |
När jag insåg att jag var en brony. WTF.
♏︎ 7 okt, 2011 22:55 |
|
Borttagen
|
När jag såg Titanic första gången och typ dom började ropa "Sven, Sven!" och sa en del saker på svenska xD
7 okt, 2011 22:58 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Ginnyy: På Glee Wiki står det: "Darren Criss is a singer-songwriter and actor. He is best known for playing Harry Potter in the fanmade hit musical, A Very Potter Musical and A Very Potter Sequel and soon A Very Potter Threequel" Really? OMR!!! Måste se den om det blir en sådan och det inte bara är något dom säger! det har gått jätte många rykten om det och det var någon som hade gått ut med det på sin twitter ^^ Det är rykten precis överallt och Starkids har sagt att de har hela storyn färdig och så men att alla inte riktigt har tid. Eller ah, som jag har fattat det så är det mestadels Glee som står i vägen... Wikin måste ha snappat upp det från nåt rykte, för om det verkligen skulle hända så skulle Starkid ladda oss och reta oss med ledtrådar och hemlighetsfulla videos innan de avslöjade något ^^ ååh, jag vet ! men jag vill så gärna tro på det! hoppas iaf att det är sant! Åh I know your feeling! Jag sitter nästan och hoppas att Darren ska få för sig att hoppa av Glee och börja arbeta med AVPT x)
7 okt, 2011 23:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Ginnyy: På Glee Wiki står det: "Darren Criss is a singer-songwriter and actor. He is best known for playing Harry Potter in the fanmade hit musical, A Very Potter Musical and A Very Potter Sequel and soon A Very Potter Threequel" Really? OMR!!! Måste se den om det blir en sådan och det inte bara är något dom säger! det har gått jätte många rykten om det och det var någon som hade gått ut med det på sin twitter ^^ Det är rykten precis överallt och Starkids har sagt att de har hela storyn färdig och så men att alla inte riktigt har tid. Eller ah, som jag har fattat det så är det mestadels Glee som står i vägen... Wikin måste ha snappat upp det från nåt rykte, för om det verkligen skulle hända så skulle Starkid ladda oss och reta oss med ledtrådar och hemlighetsfulla videos innan de avslöjade något ^^ ååh, jag vet ! men jag vill så gärna tro på det! hoppas iaf att det är sant! Åh I know your feeling! Jag sitter nästan och hoppas att Darren ska få för sig att hoppa av Glee och börja arbeta med AVPT x) åh, jag med! jag kollar inte ens på Glee såå... hihi ååh, snälla låt det vara sant! ^^ 7 okt, 2011 23:07 |
|
Borttagen
|
När en lärare sa till mig (idag, alltså); "fanny. jag tror, att du tror, att du vet mycket. Men vet du vad? Du vet inte ett skit."
WHO DOES THAT? 7 okt, 2011 23:10 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: När en lärare sa till mig (idag, alltså); "fanny. jag tror, att du tror, att du vet mycket. Men vet du vad? Du vet inte ett skit." WHO DOES THAT? What?! :O Vilken dum lärare 7 okt, 2011 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: När en lärare sa till mig (idag, alltså); "fanny. jag tror, att du tror, att du vet mycket. Men vet du vad? Du vet inte ett skit." WHO DOES THAT? Va taskig! 7 okt, 2011 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: När en lärare sa till mig (idag, alltså); "fanny. jag tror, att du tror, att du vet mycket. Men vet du vad? Du vet inte ett skit." WHO DOES THAT? ... Jag... Vet... Inte vad jag ska säga. D: 7 okt, 2011 23:13 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: När en lärare sa till mig (idag, alltså); "fanny. jag tror, att du tror, att du vet mycket. Men vet du vad? Du vet inte ett skit." WHO DOES THAT? okej... jag tappade talförmågan en stund.. Anmäl det. nu.
7 okt, 2011 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen