If the stars keep shining [Sv]
Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggelin
Elev |
Översätte sången
30 aug, 2011 18:03 |
|
lillalollo
Elev |
"Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 30 aug, 2011 18:08 |
|
Piggelin
Elev |
Visste inte..
30 aug, 2011 18:08 |
|
Anapneo
Elev |
30 aug, 2011 18:18 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Jag översatte också sången, den är så fin ! :'
"She's buying the stairway to heaven" 30 aug, 2011 18:41 |
|
lillalollo
Elev |
Sk*t!
Tusan också. Jag som hade tänkt basera nästa kapitel på detta... Okej hörrni. Ni får nog vänta extra länge på nästa kapitel. Sorry alla ni som inte översatte, men jag måste göra om hela kapitel 20. Men översätt ändå inte. Det kanske kommer med sen... "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 30 aug, 2011 18:52 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Men det gör väl inget ? Det blir ju spännande ändå, gör inte om snälla :O Det är bra som det är ! Och tro mig, det går inte att få mig att inte översätta, de flesta människor är nyfikna av sig, vilket inte alltid är till deras fördel och då får de skylla sig själva. Nu vet fler att de inte ska översätta så de kommer inte göra det och om du gör om kapitlet så kanske de översätter ändå för att fatta. Det är bara onödigt, för det är redan så underbart
"She's buying the stairway to heaven" 30 aug, 2011 18:54 |
|
lillalollo
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: Men det gör väl inget ? Det blir ju spännande ändå, gör inte om snälla :O Det är bra som det är ! Och tro mig, det går inte att få mig att inte översätta, de flesta människor är nyfikna av sig, vilket inte alltid är till deras fördel och då får de skylla sig själva. Nu vet fler att de inte ska översätta så de kommer inte göra det och om du gör om kapitlet så kanske de översätter ändå för att fatta. Det är bara onödigt, för det är redan så underbart Men det är inge kul. Jag kommer göra om nästa kapitel. Men det betyder inte att det som redan hänt i berättelsen ändras.. Bara det att kommande saker är lite... Onödiga om alla redan vet vad det betyder. "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 30 aug, 2011 18:56 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 30 aug, 2011 18:59 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Aja, du gör som du vill..
"She's buying the stairway to heaven" 30 aug, 2011 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen