Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 28 29 30 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


^

INTE JAG HELLER,MEN HON MÖTER OSS NOG

NU LADDAR SNART MIN DATOR UT, SÅ VI HÖRS^^


MY- VAD TROR DU INTE JAG ÄR?! D:
OCH, JAG HETER LOUISE! D:

13 okt, 2011 15:10

Borttagen

Avatar


HON BOR I LUND. STÅR SÅ PÅ HENNES MUGGLISPROFIL IALLAFALL.

13 okt, 2011 15:10

Elin@
Elev

Avatar


VARFÖR VILLE DU VETA?

HEJ DÅ MINI!

13 okt, 2011 15:12

lillamymin
Elev

Avatar


MYMIN BOR I LUND:

ADINAS KÄLLARE I NOVEMBER, DECEMBER HADE VI INTE RIKTIGT BESTÄMT ÄN, SÅ VI FÅR LA SE DET.


Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

13 okt, 2011 17:29

Elin@
Elev

Avatar


MEN VI HADE DISKUTERAT DECEMBER I DIN KÄLLARE? VÄL? O.O

13 okt, 2011 17:33

lillamymin
Elev

Avatar


Ja diskuterat det hade vi, men vi hade inte bestämt något, men om ni tycker att det är en bra ide så går det definitivt att ordna att det blir så.

Dock ska vi tänka på att Adina bor mycket mer centralt i Lund än jag gör. Det var därför vi valde att vara i hennes källare först.

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

13 okt, 2011 17:40

Elin@
Elev

Avatar


Så Caps Lock grejen är över nu? c:

Men vi kan ju vara i din källare i december, tycker jag. Vad skulle vi göra då?

Var det i november vi skulle spela spel?

13 okt, 2011 17:44

Adina
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
MYMIN BOR I LUND:

ADINAS KÄLLARE I NOVEMBER, DECEMBER HADE VI INTE RIKTIGT BESTÄMT ÄN, SÅ VI FÅR LA SE DET.



Det var november vi skulle spela spel, ja. Då är vi hos mig.

:)

13 okt, 2011 17:59

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Är det bara jag som blir rädd när alla skriver med caps för att den där lilla rösten i mitt huvud skriker? ;_;

Men öh, okej. November. Spel. Adina. Great!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

13 okt, 2011 18:03

Elin@
Elev

Avatar


Vi har ju slutat med caps nu! :o

Och okej. Bra, sjätte november, spel, Adinas källare.

13 okt, 2011 18:07

1 2 3 ... 28 29 30 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.