SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
det undrar jag med! :O
5 sep, 2011 20:26 |
|
expelliarmus
Elev |
5 sep, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
Värt med två timmars lunch imorgon ♥ naaat
5 sep, 2011 20:29 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Värt med två timmars lunch imorgon ♥ naaat Hade två hål idag, båda på två timmar </3 Det är smärta
5 sep, 2011 20:30 |
|
Borttagen
|
^ Fan vad jobbigt :cc tänk om de bara kunde pressa ihop lektionerna så kunde man få sluta tidigt. MEN ICKE
5 sep, 2011 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Värt med två timmars lunch imorgon ♥ naaat Vi hade ett bra schema, innan skolan slaktade det och gav oss 1,5 timmars - 3 timmars hål, mån - ons. 5 sep, 2011 20:57 |
|
Ugglan
Elev |
5 sep, 2011 21:23 |
|
whirlwinds
Elev |
har rätt chill dag imorgon ♥♥ matte, engelska, hkk (fml döda mig hatar min grupp och kan inte samarbeta med dem och åh vill inteee), hål mellan 11:25 och 13:10, svenska, tyska och idrott. och på idrotten ska vi bara springa i spåret, alltså = jag kan gå i spåret då jag är för lat för att springa.
yeah
5 sep, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
2 timmar och 15 minuters engelska. Engelska är ganska roligt, så jag överlever nog. Sen: 3 timmar och 15 minuters samhäll/historia. Det kan vara intressant, men INTE när det är så jävla långt och caféterian har stängt så det går inte att köpa kaffe ;__; usch
Mellan lektionerna har vi hål i 2 timmar. WHY?! Så mycket bättre att bara skjuta upp den så vi kan få sluta tidigare. OCH om de inte låter oss sluta en kvart tidigare för att hinna med bussen så blir Frida ARG 8 sep, 2011 07:20 |
|
expelliarmus
Elev |
8 sep, 2011 07:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen