Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
20 aug, 2011 23:22 |
|
Danzi
Elev |
Harry Potter har alltid varit min man, så självklart vill jag gifta mig med honom
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
20 aug, 2011 23:23 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Danzi: Harry Potter har alltid varit min man, så självklart vill jag gifta mig med honom He's mine!!
20 aug, 2011 23:24 |
|
Borttagen
|
WITCH FIGHT, WITCH FIGHT!!
20 aug, 2011 23:25 |
|
Stranger
Elev |
Om jag skulle vara lite äldre eller Sirius lite yngre skulle han lätt vara min. Jag skulle hindrat honom från att dö sedan gift mig med honom ^^
20 aug, 2011 23:25 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Haha no he's mine! Skrivet av Danzi: Harry Potter har alltid varit min man, så självklart vill jag gifta mig med honom He's mine!! ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
20 aug, 2011 23:32 |
|
Slytheria
Elev |
Cedric, ifall han levde.
Men nu typ Draco. I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. 20 aug, 2011 23:36 |
|
Borttagen
|
Som sagt, om inte jag hade hållit min kompis i handen under "You okay Freddie?"-scenen så hade jag nog försökt att hoppa in i filmen och dra iväg Fred därifrån...♥
20 aug, 2011 23:48 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Okeeej bara så alla VET, så är harry miiiinXD♥♥♥♥♥
We never go out of style <3 22 aug, 2011 15:38 |
|
Borttagen
|
Bra att alla bråkar om Harry, då får jag ha Fred för mig själv
22 aug, 2011 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen