Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nilla10
Elev |
Skrivet av moii: Ska skriva mer sen, ikväll tror jag ^^ Ska nog till Bellow och färga håret... OwO Men skriver så fort jag hinner, har bara 12% batteri nu också o.o yay meeeeeeeer hej hej! :) 21 aug, 2011 15:55 |
|
Dramione
Elev |
21 aug, 2011 16:36 |
|
moii
Elev |
Kort kapitel, men kommer inte på så mycket :c
______________________________________________ Kapitel 27 Luna öppnade först ett ganska stort gult paket, som var från hennes pappa. Där i fanns det en konstig sak som Luna aldrig förut sett. Den var som en tjock pinne men delade sig, och den hade en snöre efter sig. - Vad är detta pappa?, frågade Luna. - Jo du, jag ville ge dig något annorlunda, det kallas för plattång. Man sätter in sladden i ett eluttag och sen drar man den genom håret, så blir håret platt. Jag har provar den själv, sa Lunas pappa stolt. - Aha, okej, tack, sa Luna och tittade på den så kallade plattången. Hon tänkte testa den. Luna kollade under granen och såg ett till paket till henne, från Ginny. Och ett litet brev, hon läste brevet. God jul Luna, kom gärna och hälsa på! Massa jul kramar från Ginny. Luna hoppades att Ginny skulle bli glad för det Luna hade skickat till henne. Luna rev upp paketet från Ginny och kollade efter vad det var. Det var ett paket Bertie Botts Bönor I Alla Smaker och en Självblandande kortlek. Luna öppnade lite fler paket och Draco öppnade sina. Tillslut hade bara Luna ett paket kvar, och det var från Draco. Hon öppnade paketet och där i låg ett halsband. På halsbandet fanns det ett silvrigt hjärta. Luna kramade om Draco, och hon brydde sig inte att sin pappa satt i samma rum. - Tack, det var jätte fint, sa Luna. - Åh, varsågod, sa Draco tillbaka. ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 21 aug, 2011 19:48 |
|
mine
Elev |
21 aug, 2011 19:51 |
|
Dramione
Elev |
21 aug, 2011 19:57 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 21 aug, 2011 20:03 |
|
sansisa
Elev |
mer!!!
21 aug, 2011 20:07 |
|
JuliaE
Elev |
21 aug, 2011 20:16 |
|
Sky.
Elev |
Åååå mer!
21 aug, 2011 20:55 |
|
linnvendela
Elev |
Meeer
Jaha. 21 aug, 2011 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen