Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: WOw, inte alls avundsjuk asså.. Emma är en utav de absolut snyggaste tjejerna som jag vet. (jag är inte kär i henne, men man måste ju medge att hon ser sjuuuukt bra ut!) Min mamma tycker att jag är SUPERLIK Emma Watson, och särskilt som hon ser ut i PoA.....O.O ♏︎ 17 aug, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
COOLT
17 aug, 2011 21:34 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bonnie ser också ganska bra ut. Om man ska snacka om tjejer då. Av killarna är det solklart. James Phelps ♥ ...och Dan♥♥♥♥ hahaha We never go out of style <3 18 aug, 2011 14:26 |
|
Borttagen
|
Jag tyckte faktiskt att jag var lite lik Tonks igår när jag såg mig i spegeln. Klippte mig nämligen i tisdags och det är en ganska lik frisyr som den hon har i HBP å DH
18 aug, 2011 14:31 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Klippte mig igår och fick räls idag
We never go out of style <3 18 aug, 2011 14:33 |
|
Borttagen
|
Funderar på det ^^,
Åh, jag hade räls i typ 2 år xd Asgött när de tar bort den ;P 18 aug, 2011 14:35 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Aaaaa, det börjar typ spänna och så nu....
We never go out of style <3 18 aug, 2011 14:36 |
|
Borttagen
|
Det gör sjukt ont i början, och att äta är en plåga ;P
18 aug, 2011 14:37 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Åt en varm macka inne i stan innan och det kändes som om typ tänderna var frysta....
We never go out of style <3 18 aug, 2011 14:48 |
|
Borttagen
|
Haha , ajj xd
18 aug, 2011 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen