Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Hmm... Potterheads, I need help! Är snart Master of Death och undrar hur jag ska fira detta? Ska jag skriva ett tack-inlägg i forumet också & vad ska det innehålla isåfall? Eller hur gör man? Ni måste ju hjälpa mig nu! ^^ Skriv ett tack om du känner att det finns anledning att tacka! Förklara vad du tycker gör mugglis så unikt och fint 3 aug, 2011 02:11 |
|
whirlwinds
Elev |
3 aug, 2011 02:12 |
|
expelliarmus
Elev |
Amandan: Tre veckor tog det, haha :$ Erkänner att jag är Mugglisnörd på heltid och sitter här dygnet runt. Är en väldigt diskussionsintresserad människa och det kan ju även ha betydelse, att det har gått så fort menar jag.
Knizzlare: Tack för tipsen!! :-) superman: Shit, detta blir ju skitsvårt :| Får fundera lite...
3 aug, 2011 02:15 |
|
Knizzlare
Elev |
3 aug, 2011 02:16 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i min tand, for your information.
expelliarmus fira genom att baka. Always looking for excuses to do that....... ;> 3 aug, 2011 02:17 |
|
superman
Elev |
Åh hihih, älskar hans röst! 3 aug, 2011 02:17 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har ont i min tand, for your information. expelliarmus fira genom att baka. Always looking for excuses to do that....... ;> Kul med tanden, då vet vi Frida, BRA! Baka, du skojar... Då blir det inget firande, då blir det någon sorts självmordsbenägenhetsdag. Jag kan inte baka, det blir bara så fail som det går!
3 aug, 2011 02:18 |
|
Borttagen
|
Men köp något bakat då! ;(
3 aug, 2011 02:19 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Amandan: Tre veckor tog det, haha :$ Erkänner att jag är Mugglisnörd på heltid och sitter här dygnet runt. Är en väldigt diskussionsintresserad människa och det kan ju även ha betydelse, att det har gått så fort menar jag. Haha, jag har varit medlem i 3 månader nu, går segt för mig. I början var jag blyg och vågade knappt skriva, rädd att jag skulle ha fel och folk skulle gå på mig. Haha. Nu har jag börjat diskutera saker, och finner det roligt, innan läste jag bara andras diskussioner. Min tumblr!
3 aug, 2011 02:19 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Amandan: Skrivet av expelliarmus: Amandan: Tre veckor tog det, haha :$ Erkänner att jag är Mugglisnörd på heltid och sitter här dygnet runt. Är en väldigt diskussionsintresserad människa och det kan ju även ha betydelse, att det har gått så fort menar jag. Haha, jag har varit medlem i 3 månader nu, går segt för mig. I början var jag blyg och vågade knappt skriva, rädd att jag skulle ha fel och folk skulle gå på mig. Haha. Nu har jag börjat diskutera saker, och finner det roligt, innan läste jag bara andras diskussioner. Det är det bästa som finns! Jag hoppade in i allt och var värsta framfusig samma dag som jag blev medlem. Ångrar det inte alls då jag har fått jättebra respons på det jag har skrivit. Har även fått en del nya vänner! Just go for it girl!
3 aug, 2011 02:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen