[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Jag ställde mig upp.
"Hedwig, jag måste till lektion. Tack." sa jag och hon flög iväg.
25 okt, 2015 20:41
|
|
Borttagen
|
På vägen ut möte vi Dova.
"Hej!" Sade jag.
25 okt, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
25 okt, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
"Vi måste sticka, vår lektion börjar snart!" Sade Feliz ursäktande.
26 okt, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och började gå mot lektion. Det var Trolldryckskonst.
26 okt, 2015 20:55
|
|
Borttagen
|
"Vänta! Vilken lektion har vi?" Frågade jag.
26 okt, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
"Vet inte. Kolla schemat." svarade jag och började gå mot klassrummet.
26 okt, 2015 21:15
|
|
Borttagen
|
"Schema!" Mumlade jag och började rota runt i min lilla väska.
26 okt, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
Jag var sen. Men jag brydde mig inte.
Jag slog upp dörrarna, sa ingenting, och som synd var så placerade Snape mig bredvid Malfoy.
26 okt, 2015 21:34
|
|
Borttagen
|
"Örtlära!" Sade jag och började springa mot växthuset.
26 okt, 2015 21:36
|
Du får inte svara på den här tråden.