D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
20 sep, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
"Men det har alltid varit du! Det har alltid bara handlat om dig. det är DU som får mig att känna mig dålig!"
20 sep, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
Joe! Sa jag. Jag vet att du inte tror på mig mig, men Eric är död snälla jag måste få visa dig!
20 sep, 2015 20:24 |
|
Borttagen
|
Jag tittar på, ingen av dom har märkt mig en det är rätt konstigt hur dom kan såra varandra bara sådär
20 sep, 2015 20:25 |
|
Borttagen
|
- Hur? Viskar jag.
20 sep, 2015 20:25 |
|
Borttagen
|
"För du har alltid varit bäst. På ALLT. Jag har aldrig fått vara bättre än dig på något!"
20 sep, 2015 20:27 |
|
Shadow of hope
Elev |
20 sep, 2015 20:27 |
|
Borttagen
|
- Det är väl inte mitt fel?!?! Nu var jag riktigt rasande. - Jag tycker om att pluga och har alla lektioner som går att få men du kan också göra det!!!!!!!!!!
20 sep, 2015 20:30 |
|
Borttagen
|
"Det är inte bara det! Alla tycker alltid bättre om dig, oavsett vad. Jag är trött på det nu!" skrek jag.
Sen gick jag fort därifrån. 20 sep, 2015 20:31 |
|
Borttagen
|
Jag visar Joe ner till fängelsehålorna. In till en mörk korridor. Där är golvet täckt med blod. Joe är stum. Jag har ingen att prata med kvar, stammar jag. Sedan gråter jag.
20 sep, 2015 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen