Hp roll med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hp roll med J_J
|
Borttagen
|
" Ska stanna här" sa Ari
" Okej" sa drake och log.
3 sep, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
ERic kollade på ehne
-jag e inte borta hela lovet
sa han för alätta henne lte
Wilma log emot honom.
-för jag måste ksicka uggla till mamma snabbt sedan måste jag gå till duellen
sa ahn
3 sep, 2015 17:43
|
|
Borttagen
|
Ari satt bara tyst och kollade ut genom fönstret.
" Kommer heja på dig" sa Drake.
3 sep, 2015 17:44
|
|
Borttagen
|
Eric suckar
-Du vill itne jag åler
sa han nu
Wilma log emot Drake
-Tack
sa hon och gav honom förstkgit en kram bara för hon killade hans famn
3 sep, 2015 17:48
|
|
Borttagen
|
Ari reste sig upp och kollade på Eric.
" Måste gå" sa hon och började gå därifrån.
Drake kramade henne tillbaka.
3 sep, 2015 17:50
|
|
Borttagen
|
ERic sucar
-Ari e något fel så prata med mig
sa han nu oc hreset sig för han msåte gå till salen.
Wilma log till emot hans axel.
-Varför har du en mysig famn?
fårgade hno
3 sep, 2015 17:51
|
|
Borttagen
|
Ari vände sig om mot Eric.
" Du vill veta om något är fel och det ska du, jag drömmer varenda jävla natt om min pappa som jag aldrig någonsin kommer få träffa igen" skrek hon och tårarna rann ner för hennes kinder.
" Alla ska åka hem alla ska umgås med sin familj men jag har ingen familj jag har bara en svikare till far och en alkis till mamma" grät hon och sprang gråtandes därifrån.
" För att jag bara har det"sa Drake.
3 sep, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
Eric kolalde stmt efter henen och lät henne, han visste hon kanske behövde lite space. han kom till klassrummet och satt sig tyst..
Wilma log
-vi bör gå till duellen orkar inte uggla
sa hon nu
-men di nfamn e mysig
sa ho
3 sep, 2015 17:56
|
|
Borttagen
|
Ari hade stängt in sig i tjejernas sovsal och låg i sin säng och grät.
Drake nickade och gick med henne till klassrummet.
3 sep, 2015 17:57
|
|
Borttagen
|
ERic suckr och satt kvar
Wilma gick lugnt med honom och log lite grann emot honom
-jag har lärt mig en ny fomels
a hon
3 sep, 2015 18:00
|
Du får inte svara på den här tråden.