PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ian
"Han ville att jag skulle döda dig." Sade jag kort. 23 sep, 2015 21:35 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Och.. Eh? Det tänker du göra?" Frågar jag lite tveksamt, och tänker att det är tur att Ian står på min sida... Eller? Go Fuck yourself you damn cereal 23 sep, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
Ian
"Aldrig!" Sade jag. 23 sep, 2015 21:42 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Vad bra att du är på min sida, annars skulle jag vara dö nu, va?" Go Fuck yourself you damn cereal 23 sep, 2015 21:53 |
|
Borttagen
|
Ian
"Om inte jag skulle dö före!" Sade jag. 23 sep, 2015 22:00 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Haha! Men du skulle ha mördat mig, för typ.... Robotarna i skogen?" Go Fuck yourself you damn cereal 26 sep, 2015 10:43 |
|
Borttagen
|
Ian
"Kanske om jag hade blivit omproggramerad!" Sade jag. 26 sep, 2015 16:23 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Alltså, om du inte var på min sida, så skulle du ha mördat mig där... Men vad gör vi med den här? Go Fuck yourself you damn cereal 26 sep, 2015 20:21 |
|
Borttagen
|
*Vad?*
26 sep, 2015 20:22 |
|
Kaylin
Elev |
((Den här= Den sura gubben... (x... ))
Go Fuck yourself you damn cereal 27 sep, 2015 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen