Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"bara några olika saker. Ritar när jag är uttråkad." sa Edwyn han ville inte berätta allt för mycket.
Olivia kom tillbaka till rummet.
"Hur går det?" frågade Olivia lite nyfiket.
14 aug, 2015 16:16
|
|
Borttagen
|
" Rätt segt " sa Isadora hon slutade tortera Edwyn för tillfället och såg på Olivia.
14 aug, 2015 16:18
|
|
Borttagen
|
"Vad vet du då för tillfället?" frågade Olivia lite nyfiket.
Edwyn andades lite lätt ut då Isadora hade slutat tortera honom för tillfället.
14 aug, 2015 16:19
|
|
Borttagen
|
" ,Att han heter Edwyn och är 16 år och brukar rita saker " sa Isadora.
14 aug, 2015 16:21
|
|
Borttagen
|
"hm det är inte mycket... Isadora du kan väl fråga ut honom i en timme till eller så?" frågade Olivia lite osäkert innan hon gick ut ur rummet.
14 aug, 2015 16:23
|
|
Borttagen
|
" Har ju inte mycket annat för mig " sa Isadora och såg på Edwyn
" säg mig hur många kopierare finns det ?" Frågade hon.
14 aug, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
" 16 stycken fast en vet inte hur hon ska använda sina krafter " sa Edwyn lågt. Han avskydde sig själv för tillfället då han kände sig som en förrädare.
14 aug, 2015 16:27
|
|
Borttagen
|
" och jag son trodde att alla kopierare visste det " sa Isadora. Hon mindes sin lillasyster som också var en kopierare hon tog reda på hur hon använde krafterna på egen hand.
14 aug, 2015 16:41
|
|
Borttagen
|
Edwyn blev tyst. Han hoppades att någon skulle kunna komma & rädda honom från allt det här.
"var det allt eller?" frågade Edwyn irriterat.
14 aug, 2015 16:43
|
|
Borttagen
|
" nehe du jag vill veta vem som är nummer 8 " sa Isadora.
14 aug, 2015 16:46
|
Du får inte svara på den här tråden.