Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 28 29 30 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jenn
Jag slår upp dörren. Dan hade verkligen förstör min morgon! Jag går mot bussen som en gammalvana och tänker att så här hade nog inte James! Som en chok hade jag kommit 10 minuter tidigt, 10! Dena dag kunde inte bli värre!

14 aug, 2015 22:58

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

Jag tog på mig en blå hoodie, med batmanmärket.
Och sedan ett par ljusa jeans, smink, ner till frukosten, smoothie, macka, juice.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

14 aug, 2015 23:23

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
När Will vänder sig om... Är det inte Will... Jag rodnar. "Men varför kallar alla mig för Will? Jag fick ett konstigt sms igår där det stod Will? Varför?" Jag vänder mig bort, och ser den riktiga Jenn. "Hej, Jenn! Tar du den här bussen?"

Go Fuck yourself you damn cereal

14 aug, 2015 23:27

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag vaknade till Boulevard of Broken Dreams bara en timme efter att jag somnat. Jag sätter mig upp och slår huvudet i taket.
"Aj!" Vrålar jag och en stor, svart, pälsklädd boll som sovit på mina fötter vaknar och börjar genast skälla.
Jag tystar ner hunden och börjar mödosamt klä på mig. En snabb sminkning och jag skyndar till skolan. Jag orkar inte gå, utan tar bussen.

(Känner nästan att jag borde lägga till Green Day som en av mina fandoms xD )

15 aug, 2015 00:00

Detta inlägg ändrades senast 2015-08-15 kl. 00:08
Antal ändringar: 3

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Nej... Det var inte Jenn. Det var Gwen! Att jag alltid ska blanda ihop dom. "Hej Gwen" rättar jag mig.

Go Fuck yourself you damn cereal

15 aug, 2015 00:02

Borttagen

Avatar


Gwen
"Kayla..?"
När jag samlat mig en sekund utbrister jag:
"Fan vad snyggt! Jag kände knappt igen dig!"

15 aug, 2015 00:08

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
"Åh! Tack! Jag visste inte att det syntes så mycket!" Säger jag medans jag klappar på stolen brevid mig. "Vad ska du göra efter skolan?"

Go Fuck yourself you damn cereal

15 aug, 2015 00:10

Borttagen

Avatar


Gwen

"Jo, alltså, det är supercoolt!"
Jag sätter mig på sätet bredvid henne innan jag fortsätter:
"Jag har inga planer, du?"

15 aug, 2015 00:14

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
"Jaa..." Jag ser att Gwen blir besviken. "Att bjuda hem dig!"

Go Fuck yourself you damn cereal

15 aug, 2015 00:17

Borttagen

Avatar


Gwen

Jag lyser upp. Det hade jag inte väntat mig! Det går kanske inte så kasst på kompisfronten som jag trodde.
"Jättegärna!"

15 aug, 2015 00:19

1 2 3 ... 28 29 30 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.