Agent's of New york (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Agent's of New york (prs)
|
Borttagen
|
" Roxane håller du koll på vad tvillingarna gör ute ? " Frågade Albin.
" Nej har inte sett dom på ett tag " sa Roxane
" ja hoppas de kommer hem snart och att vi inte behöver söka efter dom" sa Albin och började smått oroa sig.
" Hoppas jag med " sa Roxane.
3 jun, 2015 09:47
|
|
Borttagen
|
Ying såg mot klockan & märkte att det var riktigt sent. Men han kände inte för att återvända till Yang & de där tjejerna.
3 jun, 2015 09:49
|
|
Borttagen
|
" Ta din medecin nu " sa Roxane
" Jaja " sa Albin och såg på tabletten.
" Jag går och söker upp killarna " sa Roxane och lämnade huset. Albin tog sin medecin och låg snart i sängen och sov.
3 jun, 2015 09:53
|
|
Borttagen
|
Ying öppnade ögonen & såg upp mot himmeln som var full med stjärnor, Det var även fullmåne & Ying log lite smått.
"Himmelen är svart & mörk men små vita prickar på himmelen ser till att ljus finns.Precis som jag & Yang så finns det alltid lite av oss båda i allting vi ser.
3 jun, 2015 09:57
|
|
Borttagen
|
" där är du seså kom med hem nu och säg vart din bror är " sa Roxane då hon såg Christopher.
3 jun, 2015 09:59
|
|
Borttagen
|
Ying satte sig upp & såg mot Roxane.
"okej men jag vet inte var brorsan är" sa Ying lugnt.
3 jun, 2015 10:01
|
|
Borttagen
|
" Åh toppen verkat som vi får leta men vi gör det imorgon kom nu "sa Roxane.
3 jun, 2015 10:05
|
|
Borttagen
|
Ying följde med Roxane hem. Han kände sig lite nervös då han måste lyckas hålla masken utan att avslöja sig.
3 jun, 2015 10:08
|
|
Borttagen
|
" gå och lägg dig nu " sa Roxane och såg på honom.
3 jun, 2015 10:28
|
|
Borttagen
|
ying nickade & såg sig osäkert omkring. Han gisade att rummet var på övervåningen & så han gick upp för trappan.
3 jun, 2015 10:31
|
Du får inte svara på den här tråden.