Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Och jag tänkte, jag vill ju gärna lära känna dig, så vi kan gå ut på lunch nu, öh, om du vill? Och hitta på något roligt att göra senare?"
17 aug, 2014 12:06 |
|
Beben
Elev |
17 aug, 2014 12:07 |
|
Borttagen
|
Jag nickar.
"Då kanske det är bäst om vi går nu" 17 aug, 2014 12:08 |
|
Beben
Elev |
17 aug, 2014 12:09 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar lågt.
"Hehe, japp!" 17 aug, 2014 12:10 |
|
Beben
Elev |
17 aug, 2014 12:16 |
|
Borttagen
|
"Nej, jag skulle uppskatta ett lite lugnare liv nu när jag är ledig ett tag" flinar jag och går ut ur hennes rum.
17 aug, 2014 12:18 |
|
Beben
Elev |
17 aug, 2014 12:20 |
|
Borttagen
|
"Jag kan inte lova någonting" säger jag allvarligt och ser på henne.
17 aug, 2014 12:22 |
|
Beben
Elev |
17 aug, 2014 12:24 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen