Kampen om Glee {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kampen om Glee {Prs}
|
Borttagen
|
Han borstar tänderna snabbt och sedan kammar ut sitt elaka hår för att det inta ska trassla sig ännu mer. Alex går tillbaka till sitt rum och tar upp mobilen. Äntligen har han fått ett svar, han läser det snabbt.
Är det på grund av Selena?, skickar han.
20 maj, 2014 14:18
|
|
Borttagen
|
Saga tar upp mobilen, Alex.
Bland annat..
20 maj, 2014 14:19
|
|
Borttagen
|
Han suckar.
Jag ska fixa det, allt ska bli bra. Han skickar det fastän han inte vet hur han ska ordna allt ...
20 maj, 2014 14:22
|
|
Borttagen
|
Saga fnissar tyst för sig själv.
Det ska inte du behöva göra
20 maj, 2014 14:27
|
|
Borttagen
|
Nej, kanske inte men jag ska göra det!, skickar han tillbaka och ler lite för sig själv.
20 maj, 2014 14:28
|
|
Borttagen
|
Saga suckar, hon orkade inte ens resonera med Alex. Hon la mobilen på nattygsbordet och drog täcket över sig igen.
20 maj, 2014 14:50
|
|
Borttagen
|
Han släcker sin lampa och fäller sig själv ner på rygg i sängen.
20 maj, 2014 14:58
|
|
Borttagen
|
Saga suckar och somnar snabbt.
23 maj, 2014 15:51
|
|
Borttagen
|
Han bara stirrar i mörkret och önskar att han kunde sluta lägga sig i saker ... men han får så dåligt samvete. Det känns som att allt är hans fel, eftersom Selena är hans syster. Efter ett långt tag lägger han sig under täcker och somnar.
23 maj, 2014 16:10
|
|
Borttagen
|
Nästa morgon vaknar Saga av väckarklockan, hon suckar och stänger av den. Ännu en dag i helvetet.
23 maj, 2014 16:16
|
Du får inte svara på den här tråden.