PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
Remus:
Är du ok!? Frågade jag oroligt 18 maj, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
- Ja men jag önska jag var död, sa jag argt.
18 maj, 2014 21:04 |
|
Neloon
Elev |
Alison:
- Jag vill tillbaka till Hogwarts! Skrek jag till mamma - Men vi har ju skrivit in dig på Baubaxtons akademi, sa hon besviket. - Men jag vill tillbaka 19 maj, 2014 14:05 |
|
Borttagen
|
Jag grät och grät.
19 maj, 2014 14:07 |
|
Neloon
Elev |
Jag packade min koffert och mamma satt i bilen och väntade på mig
20 maj, 2014 12:28 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på Remus.
- Vi har förlorat henne, grät jag. 20 maj, 2014 13:10 |
|
Neloon
Elev |
Jag sprang igenom portalen för att komma till tåget och satte mig i en kupé
20 maj, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
Jag kollade ner på mina händer.
20 maj, 2014 20:02 |
|
Neloon
Elev |
Tåget var snart framme och jag nästan hoppade för att jag ville ut
20 maj, 2014 20:06 |
|
Borttagen
|
Jag grät och grät.
20 maj, 2014 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen